steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.404 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Nette levering, alles goed verpakt, geen beschadigingen.
Mooie materialen, goede prijs en netjes verpakt.
6 jan 2024
Goede communicatie, snelle levering,
Zeer goed verpakt en op tijd binnen.
18 jan 2024
Geleverd wat gevraagd is
Betrouwbaar en snel
Prima, niks mis mee
Duurd lang voor je te horen krijgt dat artikel niet op voorraad is . Na kontakt en gekozen voor ander product had ik de bestelling vrij snel in huis. Alleen de verzendkosten vind ik absurd hoog. Voor een klein doosje van nog geen kilo.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de uitgebreid toegelichte beoordeling en de vier sterren. Vervelend dat er een artikel niet voorradig was dit hebben we aan je doorgegeven toen wij dit wisten. Helaas was dit wat later als gebruikelijk en zat er ook nog een feestdag tussen waardoor je het vervangende artikel na 4 werkdagen kreeg. Bedankt voor je feedback over de verzendkosten. Deze betalen wij zelf ook aan de vervoerder, kunnen daarop dus geen korting geven helaas. Hopelijk is het wel verder gelukt met je project en zijn de producten naar wens geweest! We helpen je uiteraard graag weer een volgend keer.
24 jul 2023

Een aanrader!

Snelle levertijd, uitstekende kwaliteit. (ik heb van vierkante steigerbuis zwart een balustrade verhoogd) Helemaal geweldig dat je alles kan laten zagen, ook dat was prima gedaan, keurig op maat, (zo goed als) braamvrij en onbeschadigd. Het is niet de allergoedkoopste misschien, maar het is gewoon goed voor elkaar. Een aanrader!
25 jul 2023
Bedankt voor je positieve review en waardering wat betreft service en producten. Fijn om te horen dat de vierkante buizen in goede kwaliteit zijn ontvangen en we hopen dat we je nog eens kunnen helpen met een project!
29 aug 2023
Goede en snelle communicatie. Duidelijke (info op) website. Snelle levering, goed verpakt. Alles tip top in orde, op één dingetje na. Er wordt bij normale bestellingen inbussleutel meegeleverd. Die kosten vrijwel niets, maar als je er pas achter komt als je bestelling geleverd is, dan zit je met vertraging en verzendkosten etc.
29 aug 2023
Bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Fijn dat onze service en levering goed is bevallen. Zoals per email besproken worden er bij losse bestellingen niet standaard inbussleutels meegeleverd maar wel bij maatwerkprojecten. Schrijf je je in voor de nieuwsbrief krijg je momenteel een gratis inbussleutel. Zie je dit pas na je bestelling en wil je deze toch ontvangen hebben we helaas te maken met de verzendkosten. Hopelijk is alles gelukt met het project en we helpen je graag weer wellicht een volgende keer.
29 jun 2023
Qua prijs is de beste, klanten service is ook altijd vriendelijk. Een verbeter punt voor bezorger,tijdens adres invoeren in Google maps vergeet niet de stad invoeren want mijn vorige bestelling ging naar andere stad maar zelfde adres!
20 mei 2023
Alles ging prima. Maar er ging met de mail ook een spammail mee (tot drie keer toe) dat de bestelling niet afgeleverd kon worden en dat ik een bedrag moest overmaken om het toch te krijgen. Ik het heb gemeld.