vanbruggenthee.nl- Logo - Beoordelingen

vanbruggenthee.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden994 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
vanbruggenthee.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de thee is heel lekker, vooral de groene thee met peer is heel verfrissend en ook de champagnethee drinkt lekker weg. Ik had een kadodoosje met 4 soorten (vriendinnenthee ) besteld en dit kartonnen omdoosje was iets ingedeukt tijdens verzending dat was jammer maar alsnog vond mijn vriendin het een leuk kado. Ik had de bestelling op woensdag verzonden en op maandag was deze binnen.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en betaald op 27 oktober. Gebeld,gechat(in de app), waar het pakket bleef …..geen enkele reactie.Afgelopen donderdag zag ik in de app en via e-mail dat het pakket verzonden was. GLS is de koerier. Track &Trace nummer gisteren de hele dag gevolgd. Het eerste bericht was dat de bestelling tussen 10.00 en 12.00 uur bezorgd zou worden, dat veranderde de hele dag….. verplicht de hele dag thuis gebleven. Het einde van het liedje was dat het pakket niet besteld kon worden, maar dat pas maandag wordt bezorgd. Heel erg jammer, het was een cadeau, bedoeld voor mijn dochter, die vandaag op visite komt(ze woont op 250 km. afstand.) Hele slechte service dus.

Beoordelingen voor vanbruggenthee.nl

16 apr 2024
SW
Sjouke W.
Drachten
Heerlijk thee,vooral veel soorten snelle levering
30 mrt 2024

Heerlijke producten

Snelle levering en heerlijke producten
16 mrt 2024
Netjes op tijd geleverd.
Contact was direct, toegankelijk. Korting bij eerste aankoop was plezierig. Melding dat de bestelling was verstuurd duurde wat langer dan aangekondigd

Superblij met mijn thee

Ik ben erg blij met de snelle levering altijd. Daarnaast vind ik jullie theesmaken erg lekker.
11 feb 2024

Aanrader

Snelle levering, lekkere thee. Wij zijn tevreden!
Prima geregeld ik kom hier zeker terug
Prima snelle reactie op vraag
18 feb 2024
7 jan 2024
Thee snel bezorgd zou alleen een andere bezorgdienst nemen. Hadden het pakketje in de stromende regen in onze containerbak gezet die spleten heeft. Het pakje was doorweekt. Karton was pulp geworden. Thee kunnen redden door gelijk in een bus te doen.
Proefjes thee soorten als kadootje bij grotere bestellingen van particuliere of een chocolade bol om te proberen
GB
G F B.
Hilvarenbeek
3 dec 2023

Veel zwarte thee in adventskalender

Jammer dat niet goed duidelijk is welke theesoorten in de adventskalender zitten. Er zaten namelijk veel zwarte theetjes in, waar je liefhebber van moet zijn en naar verhouding weinig kruidenthee,
De thee zorgt ervoor, dat mijn wonden genezen. De theebladen wat minder versnipperen, zodat ze meer natuurlijke kracht behouden.
24 dec 2023
Leuk pakketje met kerstthee. Ik had het cadeau gedaan,en het kwam helaas helemaal verregend aan.. verpakking viel er vanaf
15 nov 2023
Het product voldoet ruimschoots en wordt leuk verpakt geleverd. Voor mij een reden om deze beleving nog eens te herhalen.