vanbruggenthee.nl- Logo - Beoordelingen

vanbruggenthee.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden980 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
vanbruggenthee.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de thee is heel lekker, vooral de groene thee met peer is heel verfrissend en ook de champagnethee drinkt lekker weg. Ik had een kadodoosje met 4 soorten (vriendinnenthee ) besteld en dit kartonnen omdoosje was iets ingedeukt tijdens verzending dat was jammer maar alsnog vond mijn vriendin het een leuk kado. Ik had de bestelling op woensdag verzonden en op maandag was deze binnen.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en betaald op 27 oktober. Gebeld,gechat(in de app), waar het pakket bleef …..geen enkele reactie.Afgelopen donderdag zag ik in de app en via e-mail dat het pakket verzonden was. GLS is de koerier. Track &Trace nummer gisteren de hele dag gevolgd. Het eerste bericht was dat de bestelling tussen 10.00 en 12.00 uur bezorgd zou worden, dat veranderde de hele dag….. verplicht de hele dag thuis gebleven. Het einde van het liedje was dat het pakket niet besteld kon worden, maar dat pas maandag wordt bezorgd. Heel erg jammer, het was een cadeau, bedoeld voor mijn dochter, die vandaag op visite komt(ze woont op 250 km. afstand.) Hele slechte service dus.

Beoordelingen voor vanbruggenthee.nl

30 mrt 2024

echte service

Allereerst kreeg ik een telefoontje omdat ik 2 theesoorten had besteld die hetzelfde waren (alleen in naam verschillen). Die thee kon ik inruilen voor een andere. En omdat ik geen (10%) kortingsbon had kreeg ik bij mijn bestelling 2 zakjes thee gratis ook ter waarde van die 10% vd bestelling. Ik vond het top dat er zo werd meegedacht, echt service!

Netjes op tijd geleverd en heerlijke chocoladebommen

Lekker chocolade bommen besteld. Lekker en goed van smaak. De puur, anijs smaak en sinasappelsmaak kan ik in elk geval alvast aanbevelen. Snelle en nette levering.
LH
L H.
Doenrade
Voortaan bestel ik hier mijn thee. Hele goede kwaliteit. Heel leuk ingepakt, leuke verassing toen ik het doosje open maakte.
Heerlijke thee (spiritueel mengsel) en mooi verpakt met wat 'extraatjes'. Echt zorg aan besteed!
31 mrt 2024

Lekkere thee

Op tijd geleverd en goed verpakt. De thee smaakt ook erg lekker!

top bedrijf

de service, de snelheid van levering en de thee is erg lekker
Snelle levering, super lekkere en verse thee
Heerlijke smaken thee van goede kwaliteit

Enorm assortiment!

Hele fijne webshop met enorm assortiment!
30 mrt 2024

Heerlijke producten

Snelle levering en heerlijke producten
Bezorgd na een dag super.
Snelle levering.
7 apr 2024