wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl
Beoordelingen:

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden516 beoordelingen in totaal  

4,32
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
wickey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij kijken er heel erg naar uit om onze bestelde schommel set te plaatsten. Een heerlijke schommel voor 2 kinderen met een klimwand naar een hoge uitkijk toren. Volgend jaar kopen we de fantastische glijbaan erbij om naar beneden te vliegen vanaf 1,5 meter hoogte. Super dat je later nog deze set kunt uitbreiden met vele opties !

de meest kritische beoordeling

5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het tijdstip van leveren zou worden gemeld. Ik kreeg in de ochtend een mail dat mijn bestelling onderweg was, en een paar uur later stonden ze voor de deur. Ik had geluk dat mijn partner thuis was, anders konden ze het niet afleveren. En dat terwijl in de voorwaarden staat dat de kosten van een 2e keer leveren voor eigen rekening komen. Daarnaast vind ik de kwaliteit van het hout erg slecht. Het splijt snel en sommige stukken kwamen al met deukjes aan.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wickey.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen. Ook geen enkel bericht ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.nl
16 apr 2024
Geachte klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey team
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik moest het product retour doen en vervolgens een nieuwe bestellen. Na mijn idee kan je alleen de stang retour doen ( die was te klein, wou een grotere) en een nieuwe opsturen. Dit kost extra geld
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.nl
8 mrt 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat er discrepanties zijn geweest. Wij geven uw op- en aanmerkingen graag door aan de betreffende afdeling. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets gehoord over levering
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.nl
11 aug 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat er in het begin discrepanties waren. We zijn des te blijer dat de bestelling succesvol is afgeleverd en hopen dat u ervan zult genieten. Uw Wickey Team