wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden543 beoordelingen in totaal

17 mei 2024
Op de website is het duidelijke wat je krijgt en wat je nog bij zou moeten bestellen, zoals de verankering. Daarnaast krijg je ook na je bestelling montage filmpjes toegestuurd. Ik vond het erg prettig dat je na bestelling gebeld werd wat de status is van je bestelling en wat er gaat gebeuren in het process van je bestelling. Er word ook uitgelegd wat je moet doen wanneer je speeltoestel geleverd word. Bij de levering zit er een duidelijke instructie bij hoe je het speeltoestel in elkaar moet zetten, zodat iedereen het zou moeten kunnen lukken. De kwaliteit van het hout en het materiaal merk je dat het van juiste huizen komt en dat het met zorg is behandeld. Er zitten genoeg schroeven bij, zodat je niet te kort komt en je nog reserveren hebt.

26 mei 2024
Begon al bij de bestelling, op zondag besteld. Bij betalen kreeg ik een foutmelding. Vervolgens opnieuw besteld, helaas toen de verkeerde kleur. Maandag contact gezocht, was niet mogelijk om te wijzigen. Ik moest maar annuleren en opnieuw bestellen. Toch maar gedaan. Contact met Wickey was wel goed en vriendelijk. Helaas werden vervolgens de levertijden niet gehaald, leverancier staat 1,5 week later ineens zonder contact voor de deur (gelukkig was ik nog net thuis, geen idee waar ze het anders gelaten hadden). Hout is van 'oké' kwaliteit, niet slecht maar veel grove knoesten. Zaagsnede van de planken zijn eveneens grof aan de rand, alsof de zaag te grof getand/bot was, daardoor splintert het op het eind. Ook zit er veel kleurverschil in de palen en balken en zijn de liggers net iets smaller dan de kolommen, waardoor ze boven niet mooi aansluiten. Bestelling was ook niet compleet, ontbrak een hoekanker. Al met al, had ik er meer van verwacht.

Beoordelingen voor wickey.nl

Snel bezorgd en zoals omschreven. Handleiding klopte niet altijd maar met logies denken was dit op te lossen. Kinderen zijn helemaal blij!
RS
Rgp S.
Vaals
Snel en goede kwaliteit
3 jul 2024

Turboflyer met te lange schommel en touwladder

Ik heb een Turboflyer besteld en volledig volgens de instructies in elkaar gezet. Nu hebben we de schommel en touwladder eraan gehangen maar deze zijn veel te lang. Het antwoord van Wickey is ga er maar in snijden en maak ze zelf maar korter. Ik ben nu verder aan het kijken hoe ik dit opgelost kan krijgen maar kan niet eens een Nederlands sprekende persoon aan de telefoon krijgen.
Antwoord van wickey.nl
4 jul 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat er discrepanties zijn geweest. Wij geven uw op- en aanmerkingen graag door aan de betreffende afdeling. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
19 jun 2024
Later geleverd dan beloofd. Slechte stukken hout en afwerking scherp, dus alles moeten schuren om het kind vriendelijk te maken
Antwoord van wickey.nl
20 jun 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat de kwaliteit u ongemak heeft bezorgd. Als u een klacht heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
10 jun 2024

Mooi en degelijk speelhuis

Makkelijk te bestellen, snel geleverd Goede handleiding Super degelijk en mooi speelhuis met schommel
18 jun 2024

Prima

Veel meten en voorboren, maar het resultaat mag er zijn! Onze kinderen zijn enorm blij.
30 mei 2024
Kwaliteit maar wel veel voorwerk. Kids vinden het fantastisch!
21 jun 2024

Bestel hier NIET!!

Bestel hier NIET! Onprofessioneel en komt afspraken niet na! Bestelling wordt pas na 5 tot 7 weken geleverd. Dit wordt niet uit hun zelf gecommuniceerd, hier moet je eerst zelf achteraan. Dat de levertijd door “onverwacht” hoog aantal bestellingen zolang is, is een leugen dit is te lezen aan de vele negatieve recensies. Het bedrijf kiest er bewust voor de levertijd niet juist te vermelden.

Top Service en Kwaliteit

20 mei 2024
De kinderen vinden het fanastisch. Het was even een klus om hem inelkaar te zetten maar nu die staat was dat het meer dan waard.
27 apr 2024
Een keurige firma. Denkt met je mee, komt met oplossingen. Kim is een topper!!!! Super vriendelijk aan de telefoon. Écht de “ouderwetse” klantvriendelijkheid. Heel erg blij mee!!

Goede service speelhuisje

Speelhuisje werd netjes bezorgd. Handleiding in duidelijk. Aantal planken waren qua maatvoering buiten specificatie. Zonder problemen werden er nieuwe planken toegestuurd.
17 mei 2024
Goede en duidelijke communicatie. Gevraagd voor een geplande leverdatum en er werd meteen actie ondernomen. Ook word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
BG
Bart G.
Coevorden
25 mei 2024
Doorgaans prima materialen. Jammer dat de groene afdekdopjes van kleur zijn veranderd, nu zitten er verschillende kleuren op het speeltoestel.
17 mei 2024
Snelle communicatie , compleet en degelijk materiaal. Heb 5 jaar geleden groot speeltoestel gekocht en nu aanbouw. 👍🏻
17 mei 2024

Mooi speeltoestel, top service!

Mooi speeltoestel! Kinderen vermaken zich nu prima zelf, zo hebben papa en mama tijd voor de verdere klussen 😁
21 mei 2024

Speeltoestel

Degelijk speeltoestel en eenvoudig te monteren met de montagehandleiding. Een echte eyecatcher in onze tuin.
18 mei 2024
Leuke schommel voor kleine tuin. Voorgeboorde gaten waren wenselijk geweest ivm haaksheid geheel
8 mei 2024
Prima communicatie, netjes afgeleverd