wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2020
wickey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jun 2023
Wij kijken er heel erg naar uit om onze bestelde schommel set te plaatsten. Een heerlijke schommel voor 2 kinderen met een klimwand naar een hoge uitkijk toren. Volgend jaar kopen we de fantastische glijbaan erbij om naar beneden te vliegen vanaf 1,5 meter hoogte. Super dat je later nog deze set kunt uitbreiden met vele opties !

5 nov 2023
Het tijdstip van leveren zou worden gemeld. Ik kreeg in de ochtend een mail dat mijn bestelling onderweg was, en een paar uur later stonden ze voor de deur. Ik had geluk dat mijn partner thuis was, anders konden ze het niet afleveren. En dat terwijl in de voorwaarden staat dat de kosten van een 2e keer leveren voor eigen rekening komen. Daarnaast vind ik de kwaliteit van het hout erg slecht. Het splijt snel en sommige stukken kwamen al met deukjes aan.

Beoordelingen voor wickey.nl

heldere omschrijving en goede prijs kwaliteit verhouden echt een toestel waar onze zoon nog jaren plezier van heeft

Fijne service!

Heel fijn geholpen bij mijn vraag. Snelle en deskundige hulp.
2 weken geleden besteld, bestelling is nog niet binnen dus valt lastig te beoordelen.
23 mrt 2024
Beste klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey-team
20 mrt 2024
Klantvriendelijke website en enorm veel keuze in mooie speeltoestellen.
Verdoet aan verwachting
Nog steeds niets ontvangen. Ook geen enkel bericht ontvangen
Antwoord van wickey.nl
Geachte klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey team
Ik moest het product retour doen en vervolgens een nieuwe bestellen. Na mijn idee kan je alleen de stang retour doen ( die was te klein, wou een grotere) en een nieuwe opsturen. Dit kost extra geld
Antwoord van wickey.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat er discrepanties zijn geweest. Wij geven uw op- en aanmerkingen graag door aan de betreffende afdeling. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
ML
Ik maak al 16 jaar gebruik van de professionele schommelverbinders en afdekdoppen van Wickey. Super kwaliteit en eenvoudig te monteren!

Levering volgens afspraak en compleer

Het hele bouwpakket klopte, er ontbrak geen enkel onderdeel, en het hout was keurig recht en op maat
Ruime keuze mogelijkheid, goed overzichtelijk
24 dec 2023
Zonder track en tracé werd het pakketje door dhl bezorgd, mooi op tijd.
5 nov 2023

Kwaliteit laat te wensen over en slechte communicatie over levering

9 nov 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het zeer dat er ongemakken zijn ontstaan bij de levering. Bij klachten kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Desondanks wensen wij u veel plezier toe, Uw Wickey-team
4 jun 2023

Heerlijke schommel met klimplateau op 1,5 meter hoogte.

13 okt 2023

Super service en vriendelijk personeel

Geweldig contact gehad na een beschadigd onderdeel door bezorging via GLS. Hier kan Wickey niks aan doen. Verpakking was degelijk en prima in orde. Zeer vriendelijk en adequate oplossing gekregen na het versturen van enkele detail foto’s van de schade. Dit is niet het eerste wat we besteld hebben en vast ook niet het laatste.
24 apr 2023
duidelijke foto's &tekeningen bij speeltuigen + opsomming wat er bij zit van accessoires :) veel keuze , leuke thema's - hopelijk valt het evenveel in de smaak bij onze 4 kleinkinderen die komen spelen in grote tuin bij oma en opa :)
8 mei 2023

Wickey zelf krijgt 5 sterren maar de…

Wickey zelf krijgt 5 sterren maar de bezorgdienst dpd is waardeloos Hele middag speciaal thuisgebleven en dan zeggen dat we er niet waren en het bij een dpd parcel afgeven en dat is niet de eerste keer nl!!!
28 jun 2023

Leuk klimtoestel

Hoewel er wat miscommunicatie was omtrent de bezorging, is het speeltoestel netjes bezorgd. Met behulp van het boekje en de video's goed in elkaar te zetten. De kinderen vinden het helemaal top!
21 mei 2023
Duidelijke pagina's met veel uitleg rondom de producten. Manier van betalen is ook zeer gemakkelijk, door de vele keuzemogelijkheden die je krijgt.

Top site!

Duidelijke site, super foto’s! Afmetingen goed aangegeven. Fijne en duidelijke webshop. Ga zo door Wickey 🫡