wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden516 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2020
wickey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jun 2023
Wij kijken er heel erg naar uit om onze bestelde schommel set te plaatsten. Een heerlijke schommel voor 2 kinderen met een klimwand naar een hoge uitkijk toren. Volgend jaar kopen we de fantastische glijbaan erbij om naar beneden te vliegen vanaf 1,5 meter hoogte. Super dat je later nog deze set kunt uitbreiden met vele opties !

5 nov 2023
Het tijdstip van leveren zou worden gemeld. Ik kreeg in de ochtend een mail dat mijn bestelling onderweg was, en een paar uur later stonden ze voor de deur. Ik had geluk dat mijn partner thuis was, anders konden ze het niet afleveren. En dat terwijl in de voorwaarden staat dat de kosten van een 2e keer leveren voor eigen rekening komen. Daarnaast vind ik de kwaliteit van het hout erg slecht. Het splijt snel en sommige stukken kwamen al met deukjes aan.

Beoordelingen voor wickey.nl

2 weken geleden besteld, bestelling is nog niet binnen dus valt lastig te beoordelen.
Antwoord van wickey.nl
23 mrt 2024
Beste klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey-team
5 nov 2023

Kwaliteit laat te wensen over en slechte communicatie over levering

Antwoord van wickey.nl
9 nov 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het zeer dat er ongemakken zijn ontstaan bij de levering. Bij klachten kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Desondanks wensen wij u veel plezier toe, Uw Wickey-team