V&D- Logo - Beoordelingen

V&D

363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Redelijk

In de mail van V&D zag ik CARS spijkerbroeken die zagen er goed uit en de prijs stond me ook aan. Mijn maat uitgezocht en de broek besteld en betaald. Alles is vlotjes verlopen. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling in de mail en een paar dagen later werd de broek bezorgd, exact op de aangekondigde tijd.
RS
Rob S.
landgraaf

5 nov 2023
Bestelling gedaan maar moest retour, problemen ondervonden met het terug sturen, ik werk zelf bij een pakketdienst en onze chauffeur stond voor een dichte opslagplaats. Geprobeerd te bellen maar ze nemen geen telefoon aan. Mail gestuurd naar VenD of dat het juiste adres was, ja,was juist. Toen maar via PostNL geretourneerd, betaal je het volle pond…ik krijg uiteindelijk een mail van VenD dat de retour is aangekomen en dat het zo goed was. Betaling ging via Riverty, die stuurde uiteindelijk een mail dat ik als nog moest betalen? Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf waar de kleding vandaan kwam, gelukkig had ik het bewijsje nog en daarna werd het bedrag gecrediteerd bij Riverty. Kortom…. Voor mij geen bestellingen meer daar qua kleding, veel te omslachtig als het retour moet. Ik heb ook weleens andere artikelen besteld en dat ging wel prima, maar dat retourneren is een ramp bij VenD….

Beoordelingen voor V&D

MM
Marian M.
Jubbega
27 apr 2024
Mijn bestelling ging goed maar ik vind het jammer dat bij de huidige aanbiedingen bijna nooit meer de soort stof van het product wordt gemeld. Ik zoek 100 % katoen, zijde of linnen producten. Wanneer de soort stof niet wordt vermeld, bestel ik niet, hoe leuk ik het ook vind.
HV
henk v.
woerden
21 apr 2024
Wij hebben geen 1 keer een track en trace gehad. Bestelling was er opeens. Zelfs een keer s,avonds laat. Lagen we al op bed. Heel vervelend
Reageren op klacht is niet jullie sterkste kant. Helaas
23 apr 2024
20 apr 2024
16 apr 2024

bestelling gedaan op 16 jl

bestelling gedaan op 16 jl. maart en betaald. Tot 4 april geen enkele reactie gehad over de status ervan. Na 2 e-mailtjes gestuurd te hebben nog geen reactie. Gebeld met de klanten service, daar ben ik geholpen door Indie. Zij vertelde dat het artikel niet meer leverbaar was en het betaalde bedrag per omgaande was teruggestort. Vandaag gecheckt en inderdaad het bedrag stond weer op mijn rekening. Alle lof voor Indië! Bedankt Tip: stuur een e-mail dat hetgeen besteld is als het niet meer leverbaar is. Die radiostilte vond ik niet fijn,daarom dacht ik dat ik opgelicht was. Heb zelf 3x contact opgenomen voor ik verder kwam en te weten kwam wat de oorzaak was. Dat klopt natuurlijk van geen kant
24 mrt 2024

Website niet up to date

Ik moest zelf bellen over de levering, artikel bleek uitverkocht. Verontschuldiging en terugbetaling waren prima.
19 mrt 2024
Het is lastig dat je de bestelde artikelen niet tegelijk binnen krijgt .Gr Betty
Duurt te lang geen bericht wanneer het geleverd wordt
Lange levertijd, maar dit stond ook vermeld bij het artikel. Retour sturen is omslachtig
zorgen dat getourneerd pakket wordt afgehaald en niet opneiuw aan mij wordt gezonden!
Kreeg een verkeerde track and trace code via de mail. Heb veel gebeld met de klantenservice. Iedere keer een ander verhaal. Later bleek dat niet PostNL maar dpd post het pakket kwam bezorgen.
WB
2 dingen besteld waarvan 1 niet leverbaar blijkt te zijn
Kleding komt van ToBeDressed! Wil je iets retourneren, geeft dat veel problemen. Is het pakket geretourneerd, dan hoor je niets meer! :( Geen bericht van ontvangst o.i.d. Ik was beter gewend van V&D. Even niet meer.
20 jan 2024
afhandeling ging goed en vlot bij uitpakken kwam ik erachter welk bedrijf de leverancier was. op de website van dat bedrijf bleek dat ik bij bestellen daar goedkoper uit was geweest!
Lange bezorgtijd. Lange terugbetaling.
4 nov 2023
Makkelijk winkelen maar vreselijk met de bezorging! Ik heb 15 stuks kleding besteld en kreeg van bijna alles een aparte bevestiging en wat het meest vervelende was is dat ik allemaal verschillende dagen en tijdstippen thuis moest zijn voor de bezorging.. Fijn dat er allemaal verschillende verkopers adverteren op v&d maar dit moet toch op een andere manier opgelost worden. Ik zou het bijvoorbeeld minder erg vinden als mn pakketje een dag of 2/3 later kwam en dan alles ineens in plaats van allerlei aparte bezorgdagen en tijdstippen. Kleding was verder prima kwaliteit