V&D- Logo - Beoordelingen

V&D

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

Redelijk

In de mail van V&D zag ik CARS spijkerbroeken die zagen er goed uit en de prijs stond me ook aan. Mijn maat uitgezocht en de broek besteld en betaald. Alles is vlotjes verlopen. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling in de mail en een paar dagen later werd de broek bezorgd, exact op de aangekondigde tijd.
RS
Rob S.
landgraaf

5 nov 2023
Bestelling gedaan maar moest retour, problemen ondervonden met het terug sturen, ik werk zelf bij een pakketdienst en onze chauffeur stond voor een dichte opslagplaats. Geprobeerd te bellen maar ze nemen geen telefoon aan. Mail gestuurd naar VenD of dat het juiste adres was, ja,was juist. Toen maar via PostNL geretourneerd, betaal je het volle pond…ik krijg uiteindelijk een mail van VenD dat de retour is aangekomen en dat het zo goed was. Betaling ging via Riverty, die stuurde uiteindelijk een mail dat ik als nog moest betalen? Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf waar de kleding vandaan kwam, gelukkig had ik het bewijsje nog en daarna werd het bedrag gecrediteerd bij Riverty. Kortom…. Voor mij geen bestellingen meer daar qua kleding, veel te omslachtig als het retour moet. Ik heb ook weleens andere artikelen besteld en dat ging wel prima, maar dat retourneren is een ramp bij VenD….

Beoordelingen voor V&D

bestelling gedaan op 16 jl

bestelling gedaan op 16 jl. maart en betaald. Tot 4 april geen enkele reactie gehad over de status ervan. Na 2 e-mailtjes gestuurd te hebben nog geen reactie. Gebeld met de klanten service, daar ben ik geholpen door Indie. Zij vertelde dat het artikel niet meer leverbaar was en het betaalde bedrag per omgaande was teruggestort. Vandaag gecheckt en inderdaad het bedrag stond weer op mijn rekening. Alle lof voor Indië! Bedankt Tip: stuur een e-mail dat hetgeen besteld is als het niet meer leverbaar is. Die radiostilte vond ik niet fijn,daarom dacht ik dat ik opgelicht was. Heb zelf 3x contact opgenomen voor ik verder kwam en te weten kwam wat de oorzaak was. Dat klopt natuurlijk van geen kant
MM
Marian M.
Jubbega
Mijn bestelling ging goed maar ik vind het jammer dat bij de huidige aanbiedingen bijna nooit meer de soort stof van het product wordt gemeld. Ik zoek 100 % katoen, zijde of linnen producten. Wanneer de soort stof niet wordt vermeld, bestel ik niet, hoe leuk ik het ook vind.
AM
Anna M.
Roermond

Geen leuke ervaring

Ik vond het verschrikkelijk. Alles komt apart, je moet steeds een nieuwe frankeer- adresbon aanvragen en naar de post gaan, als je iets terug wilt sturen. Sommige dingen duren wel 2 weken voor ze komen en nu wacht ik al 10 dagen op mijn retourgeld. Ben benieuwd.
31 mrt 2024
Supersnelle levering en makkelijk retourneren als nodig is. Snel geld terug ook. Kleding is goede kwaliteit. Wel een beetje suf dat ik in 1 kledingstuk een beveiligingsbutton uit de winkel vind..

Erg slecht service, nooit meer

Erg slecht service, retour betalen je zelf, te lang wachten op je geld Retour pakje naar post.nl gebracht 2 april en vandaag is 21-april geld is nog nit
HV
henk v.
woerden
Wij hebben geen 1 keer een track en trace gehad. Bestelling was er opeens. Zelfs een keer s,avonds laat. Lagen we al op bed. Heel vervelend
Goede ervaring met bestellen bij V&D....... snelle levering.....Voordelig......Artikelen zijn meestal wat ik er van verwachte....

Goeie service

Producten niet op voorraad, snel telefonisch contact en geld retour. 1 broekje wel, die was snel bezorgd
Mooie kwaliteit jas
Snel. Ga zo door.
Goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en verzending.
Als ik wat vindt dan is het goed. Is mis het winkel V&D!
IK
Ineke K.
Utrecht
Keurig volgens afspraak geleverd
Snelle service. Goed produkt
De service is uitstekend.
Snelle levering en goed
30 mrt 2024