V&D- Logo - Beoordelingen

V&D

363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Redelijk

In de mail van V&D zag ik CARS spijkerbroeken die zagen er goed uit en de prijs stond me ook aan. Mijn maat uitgezocht en de broek besteld en betaald. Alles is vlotjes verlopen. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling in de mail en een paar dagen later werd de broek bezorgd, exact op de aangekondigde tijd.
RS
Rob S.
landgraaf

5 nov 2023
Bestelling gedaan maar moest retour, problemen ondervonden met het terug sturen, ik werk zelf bij een pakketdienst en onze chauffeur stond voor een dichte opslagplaats. Geprobeerd te bellen maar ze nemen geen telefoon aan. Mail gestuurd naar VenD of dat het juiste adres was, ja,was juist. Toen maar via PostNL geretourneerd, betaal je het volle pond…ik krijg uiteindelijk een mail van VenD dat de retour is aangekomen en dat het zo goed was. Betaling ging via Riverty, die stuurde uiteindelijk een mail dat ik als nog moest betalen? Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf waar de kleding vandaan kwam, gelukkig had ik het bewijsje nog en daarna werd het bedrag gecrediteerd bij Riverty. Kortom…. Voor mij geen bestellingen meer daar qua kleding, veel te omslachtig als het retour moet. Ik heb ook weleens andere artikelen besteld en dat ging wel prima, maar dat retourneren is een ramp bij VenD….

Beoordelingen voor V&D

22 apr 2024
Goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en verzending.
19 apr 2024
Snelle service. Goed produkt
De service is uitstekend.
27 apr 2024
17 apr 2024
13 apr 2024
31 mrt 2024
Supersnelle levering en makkelijk retourneren als nodig is. Snel geld terug ook. Kleding is goede kwaliteit. Wel een beetje suf dat ik in 1 kledingstuk een beveiligingsbutton uit de winkel vind..
Verzenden 1-3 dagen…het pakje was op tijd binnen, hoor, 👍🏼 alleen kreeg ik op dag 3 pas een berichtje dat het verstuurd was en bezorgd zou worden. Fijn om iets eerder ook een status update te krijgen: pakje staat klaar ofzo .
10 mrt 2024
Er was wat onduidelijkheid. Wij hebben besteld bij V&D, en kregen later door herenmode Boss het artikel toegestuurd. Verder alles goed verlopen.
MK
Marjolein K.
Middenmeer
Ik vind de verzending wat lang duren, 7 werkdagen. Dit wordt wel van te voren aangegeven
Snelle levering en overzichtelijke website. Heel blij met mijn groene setje!
Snel en netjes verpakt en bezorgt
Mooie producten geleverd.
BD
Bep D.
Amsterdam
Altijd goede producten wat je er koopt
Fijne website goede levering!