golfdriver.nl- Logo - Beoordelingen

golfdriver.nl

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden950 beoordelingen in totaal

23 mei 2024
Laatst een kindergolfset besteld en deze werd dezelfde dag verzonden. Ik was vergeten een handschoen te bestellen en deed dat in een tweede bestelling later. Golfdriver.nl heeft beide bestellingen samengevoegd en om de dubbele verzendkosten tegemoet te komen hebben ze er gratis golfballen aan toegevoegd. Super blij en mijn zoon vind het een hele mooie set!
AV
Alex v.
Almere

Ongetwijfeld n mooie club...die binnen 2 werkdagen bezorgd zou worden...maar waar ik al 8 dagen op wacht en die er misschien over 2 dagen is. Jammer dat men kiest voor zo'n onbetrouwbare bezorger (dpd)

Beoordelingen voor golfdriver.nl

Ongetwijfeld n mooie club...die binnen…

Golfset voor beginners gekocht, helaas een damesset ipv. een herenset, maar dit was geen probleem! Kon bij het afhalen worden omgeruild en ook meteen goed geadviseerd door de verkopers, waardoor ik nu een set heb die nog beter bij mij past, bedankt!
Door miscommunicatie met vervoerder zijn de artikelen niet geleverd. Absoluut geen probleem voor Golfdriver. Meteen kwamen zij met een passende oplossing. Ouderwetse goede service. Onbetaalbaar vandaag de dag. Golfdriver heeft er een nieuwe vaste klant bij. Zeer content Ben Verkolf
Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle verzending, goede communicatie, uitstekende kwaliteit!
12 jul 2024
Goede en snelle service!!
12 jul 2024
11 jul 2024
heel goede prijs kwaliteit en snelle en betrouwbare levering
10 jul 2024

Aanrader !

Snelle feedback , goede service !
9 jul 2024

Super snelle afhandeling

Snelle afhandeling en dat kwam uitstekend uit daar ik de bestelde golfbag ook echt nodig had voor een toernooi en dus tijdig geleverd werd. Binnen 2 dagen.
2 jul 2024

Zeer fijn geholpen met een product!

Zeer fijn geholpen met een product wat niet op de website stond. Medewerker had een ijzer in stock gevonden voor mij tijdens chat met klantendienst en meteen een link gemaakt voor aankoop. Fantastische service zoals altijd, kom graag snel weer terug!
2 jul 2024
Snelle bezorging, geen gebreken
1 jul 2024
1 jul 2024
30 jun 2024
29 jun 2024

Beetje vreemd

Filters lastig, bestelde kleur niet leverbaar, betaling met tegoedbon vreemd (telkens ander eindbedrag), uiteindelijk wel snel geleverd.
28 jun 2024
Snelle verzending van artikelen