Lucardi Juwelier Venlo

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden495 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

26 apr 2024
26 mei 2023
personeel er op wijzen dat klanten in de winkel voor gaan dan telefoneren want de klant is koning,