Lucardi Juwelier Venlo

325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden494 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

SV
Vriendelijke verkoopster, heeft tot twee keer toe horloge uit vitrine moeten halen. Persoonlijk vond ik het jammer dat de herenhorloge een bruin bandje hand en een blauwe wijzerplaat. Wat ook erg jammer is, de horloge die ik kocht, duurdere exemplaar doet niet mee met de korting en ook niet met klantenkaart

Ketting uitzoeken

Werd goed geholpen bij het passen van de ketting die ik wilde en gaven me opties welke maat ik kon kiezen

sierraden

je kon de sierraden om doen om ze fatsoenlijk te kunnen bekijken
goed geholpen. er werd goede uitleg gegeven van het product .
Vriendelijke en behulpzame dames
Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd. De mensen zijn vriendelijk en nemen, ondanks dat het soms druk is, wel de tijd voor iedere klant.
23 mrt 2024
Goede en duidelijk hulp en uitleg.
Vriendelijk geholpen
Hebben na aankoop van oorbellen gaatjes doorgestoken. Extra service dus!

vriendelijk en prima geholpen…

We werden vriendelijk en prima geholpen en geadviseerd.
24 feb 2024
Snel en correct geholpen; aardige verkoopster
Vriendelijkheid van het personeel
Fijn geholpen door medewerker.
De juwelen verkleuren amper.
SV
3 feb 2024
Vriendelijkheid en behulpzaam heid. Wat kan er beter? Inspelen op de klant, bij bijv reparatie horloge of wisselen van bandje is het soms goedkoper een nieuwe te kopen, en dan heb je weer eens iets anders
Erg druk in de winkel- zorg dan zeker op zaterdag dat er personeel staat dat al ingewerkt is. Zorgde voor veel oponthoud, mensen lopen dan weg…
Snelle goeie service ! :) Vriendelijke vrouw Fijne prijsklasse 2e gaatje zijn de oorbellen die k heb gekocht.