Lucardi Juwelier Venlo

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

Snelle goeie service ! :) Vriendelijke vrouw Fijne prijsklasse 2e gaatje zijn de oorbellen die k heb gekocht.

vriendelijk en prima geholpen…

We werden vriendelijk en prima geholpen en geadviseerd.
30 sep 2023
Met onze dochter gaan kijken voor oorbellen. Goed en netjes geholpen geworden door een mevrouw. Helaas waren de oorbellen niet meer in de winkel, maar toch besteld via internet. A.s dinsdag zijn ze af te halen, en voor mezelf ook een paar oorbellen aan mijn vingers blijven plakken. Nogmaals goede service en we komen nog vaker terug.
24 aug 2023
De medewerker was super vriendelijk, maar ze kon in mijn Cartier (imitatie) horloge geen nieuw batterijtje zetten. Dit mocht ze niet meer doen vertelde ze. Eerder werd het wel gedaan, grote onzin natuurlijk dat zij dit niet maar mag!
16 dec 2023
Vriendelijk en behulpzaam De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en heeft er alles aan gedaan om aan mijn vraag tegemoet te komen. Dit ondanks het feit dat de winkelruimte relatief klein is en het er erg druk was.
15 okt 2023
De eersre dame die ons aan t helpen was vrieg niet baar mijn klanten account. Ik vermelde het zelf en een jele oplettende collega sprong bij en melde ook de voordelen van een member waarom je het wel moet vragen.
De vriendelijke en deskundige verkoopster die me ook hielp op de telefoon om een membership aan te gaan
16 nov 2023
Snelle duidelijke service. Klantvriendelijk en goede prijs, kwaliteit verhouding.
13 jul 2023
Dat ze tijd voor je nemen om iets goeds uit te zoeken of passen. Klantvriendelijk
Goed en vriendelijk personeel. Goed geholpen bij maat uitzoeken van onze ringen.
Goed geholpen al duurde het wel een half uur voordat ze tijd hadden
21 sep 2023
De collectie is heel leuk Klant vriendelijkheid is heel goed
Goede verkoper die mij goed heeft geholpen bij mijn keuze.
8 sep 2023
Je wordt er goed geholpen en ze zijn niet duur.
Vriendelijke en behulpzame verkoopmedewerkers
Service is prima and the product is also good
26 jul 2023
Hulp bij uitzoeken, goede service, veel keuze
9 aug 2023
Je werd meteen geholpen zodra ik vragen had
Goed advies gekregen na aankoop van ring
18 okt 2023
Je wordt goed geholpen en ze denken mee.