tackmasters.nl- Logo - Beoordelingen

tackmasters.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jun 2023
tackmasters.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Prima product voor goede prijs. Netjes verpakt. Dat voor 16 uur besteld morgen in huis is wel een dingetje. Vrijdag 15.45 besteld maandag in huis. Maar goed is goed gekomen.

Op internet stond gratis verzending vanaf 25 € op de website vanaf 35 € of te wel 7 tubes. Werkelijkheid was 35 € ex BTW maw vanaf 7 tubes gratis. Dit valt onder misleiding.
EM
Eric m.
Zeeland

Beoordelingen voor tackmasters.nl

De betonlijm bussen (12) die ik 7 april hebt gekocht hebben een houdbaarheidsdatum tot september 2024 !! Dus nog 5 maanden om te verwerken !! Oude producten in de aanbieding doen met een purpistool erbij lijkt aan lokkertje tezijn jammer!!
Antwoord van tackmasters.nl
Goeiedag, Natuurlijk raakt een negatieve review ons persoonlijk. Geen probleem als hij terecht is, in dit geval lichten we graag onze ‘Brick-fix-visie’ toe. - Brick fix is zo’n 12 maanden houdbaar. - Werk je met Brick fix, is het beste om in te schatten wat je (op korte termijn) gaat gebruiken en de bussen niet een half jaar in de kast te zetten. - Wij schatten op onze beurt de omlooptijd in ons assortiment in. - Dat-ie (dit keer!) nog 5 maanden houdbaar is maakt het geen 𝐨𝐮𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭, maar nog 5 maanden een 𝐭𝐨𝐩𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭. - Afgaande op onze klantencontacten, is 5 maanden verwerkingstijd (specifiek) voor Brick fix nog nooit een probleem geweest. - Want, we staan er garant voor dat-ie van topkwaliteit is (mits correct gebruikt). - Tenslotte, het gaat hier niet om een 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞 aanbieding maar een 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐥𝐨𝐩𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠. Hoe dan ook, dat neemt niet weg dat u een andere verwachting had van de bestelling! Vinden we jammer, dus bel gerust even om erover verder te praten (vraag naar Niek). 🙂 Vriendelijke groet, Team Tackmasters
25 apr 2024

Wanneer krijg ik mijn bestelling???

Tot nu toe nog niets van mijn bestelling gehoord. Geen idee wanneer de verwachte leverdatum
25 apr 2024
Tja, wat doen we hiermee. Problemen oplossen is ons sterke punt. Dan moeten we wel weten als/dat die er zijn. Daarom het volgende advies. Wel bestelt (betaling in orde) en geen orderbevestiging? Vreemd. Ongewoon. Zou er iets mis zijn gegaan, dat je 'm niet ontvangt? Beste meteen belletje of berichtje doen. Wel bestelt, geen orderbevestiging en na enkele dagen (?) nog geen bestelling binnen? BELLEN. ZSM! Wij willen (minstens) net zo graag dat je bestelling aankomt, als jij. Groet, Team Tackmasters 🙋
5 nov 2023
Ik heb niks ontvangen dus slecht
Antwoord van tackmasters.nl
Is het een idee om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice om te controleren wat er (eventueel) niet goed is gegaan met uw bestelling? Mocht er iets mis zijn gegaan, komen we uiteraard direct met een oplossing. 📦
30 jul 2023
Antwoord van tackmasters.nl
Beste klant, Het lijkt erop dat onze levering en service u slecht bevallen is. Wij zijn echter niet op de hoogte gesteld van een klacht. Neemt u even contact op met onze klantenservice? We horen graag persoonlijk uw ervaring en komen (indien mogelijk) graag met een oplossing. 🙂 Mvg, Tackmasters