tackmasters.nl- Logo - Beoordelingen

tackmasters.nl

312 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jun 2023
tackmasters.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Prima product voor goede prijs. Netjes verpakt. Dat voor 16 uur besteld morgen in huis is wel een dingetje. Vrijdag 15.45 besteld maandag in huis. Maar goed is goed gekomen.

Op internet stond gratis verzending vanaf 25 € op de website vanaf 35 € of te wel 7 tubes. Werkelijkheid was 35 € ex BTW maw vanaf 7 tubes gratis. Dit valt onder misleiding.
EM
Eric m.
Zeeland

Beoordelingen voor tackmasters.nl

Ik bestelde grijze kit en kreeg witte hier stond ik zaterdag mooi mee. En de factuur heb ik ook niet gekregen
Antwoord van tackmasters.nl
Dat klinkt als een flinke domper, inderdaad. Graag kijken we naar de exacte bestelling, wat er mis ging en of wij het 'leed' kunnen compenseren, dus neem aub contact op (telefonisch is het snelst!). 📲
LV
linda v.
opijnen
2 sep 2023
Bij €35 besteding zou de verzendkosten vervallen., maar bij €50 ging het er nog niet af. Tot slot kwam er bij de 6,95 verzendkosten ook nog extra btw bij. Het is dat ik het snel nodig had, maar anders?
Antwoord van tackmasters.nl
3 sep 2023
Beste klant, De verzendkosten vervallen inderdaad bij bestellingen vanaf €35. Mocht dit bij u fout zijn gegaan, storten wij het verschuldigde bedrag natuurlijk direct terug. Neemt u even contact op met onze klantenservice (contactgegevens op tackmasters.nl)? Met vriendelijke groet, Tackmasters