sobuy.nl- Logo - Beoordelingen

sobuy.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

5 jun 2024
Top multifunctionele kast! Fijn dat je eraan kunt zitten om te ontbijten. Ben er blij mee! 3 aan / opmerkingen: 1. Als het meubelstuk iets langer en breeder was kan je een magnetron in de kast kunt opbergen. Maar ik ben heel tevreden met de mooie keuken eiland kast. 2. Als het verhoogde bovenstuk eraf kan halen zou je een grote tafel hebben voor 4 mensen. 3. Ik heb de kast op wielen gezet zodat ik de "tafel / kast" makkelijk kan verschuiven. Met deze verandering zou het helemaal passend zijn in mijn mobiele keuken!! Of in mijn tiny house/ tuinhuisje!

6 jun 2024
De 1ste bestelling helemaal beschadigd en kapot binnen gehad zelf nieuwe besteld nu een retourbon gehad stuur het terug en wil mijn geld terug mvg jolanda

Beoordelingen voor sobuy.nl