Fairybell.com/nl/

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.001 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 okt 2022
Fairybell.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Naar aanleiding van een schade door toedoen van veel wind hebben wij Fairybell benaderd en na prettig persoonlijk contact hebben we inmiddels een nieuw exemplaar ontvangen. Het is overigens inmiddels onze 3e Fairybell sinds een 10 jaar. (de vorige exemplaren hebben wij overgedragen aan de kopers van onze destijdse woning). Onze huidige woning staat direct in open terrein aan de IJssel en wij laten de Fairybell direct volledig zakken zodra de windkracht dreigt toe te nemen ter voorkoming van schade. Beste medewerkers van Fairybell, jullie maken het verschil tussen duur en veel geld. Top!!

Dit snoer was voor een oudere kerstboom met nog twee afstandsringen,maar het snoer tussen de stekkertjes was te kort om ze in de contra stekkertjes te doen,waardoor ik de lichtslang op enkele plekken los moest halen van de onderste afstandsring,om ze te kunnen aansluiten. Het goede vond ik de zeer snelle levering van het nieuwe aansluitsnoer.

Beoordelingen voor Fairybell.com/nl/

De transformator is van zeer slechte kwaliteit gebruik van twee weken per jaar en 10 uur per dag na 4a5 jaar al defect. Een nieuwe transformator stekker as 20€ is veel te duur
12 nov 2023
Tussenkabel set(x5) besteld, volgende dag in huis , super, hij brand weer! Helaas zijn de afdekdopjes om vast te draaien niet passend dus moest het vastplakken met ducktape.
Slechte kwaliteit! Bijna elk jaar zijn er lampjes die het niet meer doen. Ook dit jaar hebben we een nieuwe streng moeten kopen omdat eenheden streng het niet deed
Helaas branden al meerdere jaren niet alle lichtjes in de fairybell, ondanks dat de voeding en de aansluitsnoer 2 maal zijn vervangen.
Ik heb een onderste stuk van een 6 meter stok besteld maar kreeg een stukje p v c van 60 cm , dus fout en kan hier niets mee.
We zijn tevreden met de kerstboom. Maar ieder jaar is het zelfde onderdeel kapot. Dit moet toch niet kunnen.
Heb deze week een kerstboom van 300 cm gekocht en ontvangen. De kwaliteit stelt mij zwaar teleur

Geen reactie op verzoek retourneren

Had verkeerde bestelling, zou retourbon ontvangen. Niet vernomen.
Levering veel later dan in eerste instantie werd aangeven.
De verpakking was stuk en in elkaar gedrukt
vorige week besteld en nog niet geleverd.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
Bezorgen op adres waren gewoon thuis
Antwoord van Fairybell.com/nl/
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw Fairybell naar een PostNL punt is gegaan. Wij hebben helaas weinig invloed op hoe de bezorgdienst haar werk doet. In verband met black friday is het op dit moment erg druk bij alle vervoerders, zij doen hun best om alles op tijd te bezorgen. Namens PostNL onze excuses voor het ongemak en wij hopen wel tevreden bent met onze service en ons product. Met vriendelijke groet, Fairybell team
Beschrijving voor de aansluiting.