computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden969 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

Helaas geldt "voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" niet voor iedereen. Nou ben ik iemand die geen enkel probleem heeft met het feit dat door erge drukte of overmacht dit niet nagekomen kan worden. Waar ik wel moeite mee heb is dat dit niet vanuit computerzaak.nl wordt gecommuniceerd. Daarnaast krijg ik als respons op mijn mail een algemeen opgezette tekst terug die ook geen enkel antwoord geeft op mijn vraag. Na een volgende mail krijg ik weer een onpersoonlijk antwoord terug waar een leverdatum in staat die vervolgens niet wordt nagekomen!! Na dan inmiddels 4 dagen verder te zijn wordt mijn bestelling geleverd. Daar is verder jiks mis mee, maar de communicatie is echt erg onpersoonlijk en prut!! Doe er je voordeel mee!!

Beoordelingen voor computerzaak.nl

Ik heb een "gooi en smijt" laptopje besteld, die ik mee kan nemen op reis / camping. Geen man overboord als de een of andere onverlaat hem steelt. Maar wat een leuk / snel ding voor weinig ! Handig opstartschermpje erbij voor instellen van wachtwoord e.d. Veel meer kwaliteit dan ik verwachtte. Heel blij mee, nu al !
Om 12 uur besteld.zou dezelfde dag verzonden worden. !!! Staat duidelijk vermeld op website ook persoonlijk contact gehad en werdt me verzekerd. Later een berichtje Het is helaas te druk wordt een dag later bezorgd.
Value for money en een aanrader!
Bestelling netjes afgehandeld, snelle levering
Antwoord van computerzaak.nl
Wij begrijpen dat uw ervaring niet helemaal optimaal was. Door Hemelvaart en vertraging bij PostNL was de laptop helaas later geleverd dan wat zou moeten.
Betaalbare spullen
zeer goede en snelle computer

Voor 16u woensdag vorige week besteld…

Voor 16u vwoensdag vorige week besteld èn betaald! nu nog niks ontvangen,??!!
Heel goede service

Prina

Geen idee, ben tevreden.
Antwoord van computerzaak.nl
We hebben inmiddels even telefonisch contact gehad en hopelijk uw klacht toch positief opgelost.
fijne laptop ontvangen! goed geregeld.
Snelle levering en alles zoals besteld.
Leuk!