computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

25 apr 2024
Dell Latitude 5290 is vanbinnen in goede staat. Niet corrupt (komt goed door de bekende scan, mooi want dat zou ik niet zelf kunnen repareren). Verder zit alles er in waar ik voor betaald heb, 16 gb geheugen en 2000 SSD. Maar helaas staat de laptop niet helemaal in balans. Kan misschien komen doordat ik om een 2000 SSD schijf heb gevraagd. Aan de achterkant was de laptop ook niet helemaal dicht, maar dat kon ik zo dichtdrukken. Tijdens het typen niet echt last van trouwens. Maar eerlijk is eerlijk, ik was wel teruggegaan. Ik woon echter niet in de buurt. Met vriendelijke groeten, RM

Beoordelingen voor computerzaak.nl

24 apr 2024
Mijn batterij van mijn aangekochte surface laptop is al met 1 uur leeg Met regen neem ik contact op
58 minuten geleden
Vervelend dat de batterij niet is wat u er van had verwacht. Indien u dit via de klantenservice had gemeld in plaats van via deze review hadden we dit gelijk voor u kunnen oplossen. Uiteraard gaan we dit naar uw tevredenheid oplossen!

Voor 16u woensdag vorige week besteld…

Voor 16u vwoensdag vorige week besteld èn betaald! nu nog niks ontvangen,??!!
Ik heb nog steeds geen bestelde en betaalde laptop ontvangen, nog een bericht waar deze dan wel geleverd zou zijn.
43 minuten geleden
Uw pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wij hebben sinds 04 mei meerdere keren contact met u proberen op te nemen. Helaas hebben we geen reactie van u ontvangen. Zou u contact met ons willen opnemen zodat we een alternatieve laptop kunnen opsturen of u het aankoopbedrag terug kunnen storten?
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Poor delivery service

As mentioned above i ordered a laptop 4days ago and yet haven't received it, i've got the only answer from their clients support service that the delivery will be tomorrow or the day after tomorrow, then another tomorrow and so on.Who know what's the delay reason, perhaps they start refurbishing their laptop only after somebody purchase one and completely pay for it. Furthermore i'll add my opinion about the laptop itself if it suddenly arrive one day.
Geïmporteerde beoordeling

Niet nakomen afspraak

Bestelling gedaan op woensdag 1 november 2023 rond 10:00 uur, is een verjaardag cadeau voor een kleinkind, zelfs op 3 november niet binnen, bedrijf gebeld en bieden hun excuses aan maar kunnen niet beloven dat het op 4 november wordt geleverd. Dit is niet correct, wat je schriftelijk vermeld moet je nakomen anders is dat misleiding van je klanten.
26 dec 2023

Heel veel te verbeteren

Heel veel te verbeteren. Om te beginnen klanten vertrouwen terug te vinden. Eerlijk zijn.
niet dingen aanbieden die jullie niet hebben
Antwoord van computerzaak.nl
Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Helaas was door onze fout inderdaad de laptop niet meer op voorraad die u had besteld. Daarom hebben wij u een betere laptop aangeboden voor dezelfde prijs als tegemoetkoming. We horen graag van u hoe we dit voor u beter hadden kunnen oplossen!