computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

25 apr 2024
Dell Latitude 5290 is vanbinnen in goede staat. Niet corrupt (komt goed door de bekende scan, mooi want dat zou ik niet zelf kunnen repareren). Verder zit alles er in waar ik voor betaald heb, 16 gb geheugen en 2000 SSD. Maar helaas staat de laptop niet helemaal in balans. Kan misschien komen doordat ik om een 2000 SSD schijf heb gevraagd. Aan de achterkant was de laptop ook niet helemaal dicht, maar dat kon ik zo dichtdrukken. Tijdens het typen niet echt last van trouwens. Maar eerlijk is eerlijk, ik was wel teruggegaan. Ik woon echter niet in de buurt. Met vriendelijke groeten, RM

Beoordelingen voor computerzaak.nl

25 apr 2024

Dell Latitude 5290 is vanbinnen in orde!

Antwoord van computerzaak.nl
Vervelend dat uw laptop niet helemaal in balans is. Wij hebben al even met u gebeld. Mocht u toch de laptop kosteloos willen terugsturen zodat wij hem even repareren dan horen wij het natuurlijk graag. Veel plezier van uw aankoop!
Antwoord van computerzaak.nl
Wij begrijpen dat uw ervaring niet helemaal optimaal was. Door Hemelvaart en vertraging bij PostNL was de laptop helaas later geleverd dan wat zou moeten.
Antwoord van computerzaak.nl
We hebben inmiddels even telefonisch contact gehad en hopelijk uw klacht toch positief opgelost.

Product goed, prijs minder

Product goed, levering goed. Gedaan met betalingsregeling. Echter wel teveel betaald voor een Refurbished (Technisch gezien gewoon 2e hands) product. Kwam op een andere website een Desktop tegen met een Geforce 4060 voor 1400€, ronduit zelfde specificaties als mijn gekochte product, maar wel met een véél betere graphische kaart. Deze winkel is te vertrouwen met de levering; maar doe goed je prijscheck en vergelijk met andere websites. 1400€ heb je een nieuwe computer voor, en bij computerzaak koop je voor dat geld een refurbished PC.
De beloofde levertijd werd helaas niet gehaald. En als ik niet zelf naar de klantenservice had gebeld had ik dat ook niet geweten. Voor de rest ben ik tevreden.
Helemaal niet blij maar niet erg boss ook. 3 steren zijn enbeetje veel maar goed.
Produkt ok. Levering te laat zonder even een berichtje te sturen. Op zich een betrouwbaar adres.
Nvt