Protest Sportswear NL- Logo - Beoordelingen

Protest Sportswear NL

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.616 beoordelingen in totaal

Makkelijk qua bestellen en retourneren ( 1 broek moest een maatje kleiner) Hoewel DPD wel minder toegankelijk is dan DHL of Post NL qua een winkel in de buurt vinden. Heel handig dat je de zak waarin de verzending zat kan hergebruiken voor de retour zending.

13 apr 2024
De bestelling vanuit Protest zou een 10 zijn vanuit mijn eerdere ervaringen. Helaas is GLS dit keer een drama. Eerder een hele nare ervaring met GLS gehad bij een aankoop bij ander bedrijf. Dit keer helaas ook een nare ervaring via Protest. Pakket is niet afgeleverd bij een GLS afhaalpunt. Onbekend waarom. GLS zegt droog na een week “excuses dat uw melding nog open staat, heeft u uw pakket al ontvangen.” Nee! Dus Protest nog een email gestuurd en na een paar dagen geld terug (positief) maar helaas zonder tegenbericht vanuit hun. Ik twijfel aan GLS of ik nogmaals een bestelling plaats bij Protest.

Beoordelingen voor Protest Sportswear NL

27 jun 2024
Hele leuke kleding, goede kwaliteit. Wel pittig aan de prijs. Dus wacht vaak ff op de “sale”
Prijs Kwaliteit en enorm goede levering zoals altijd!
3 jul 2024
29 jun 2024
28 jun 2024
27 jun 2024
8 jul 2024
1e bestelling betaald en ivm niet passen retour gestuurd. Terugbetaling nog steeds niet ontvangen ondertussen 2e bestelling al gedaan. Dus terugbetaling kan sneller. 2e zending echt perfect mooie skibroeken
12 jul 2024
De kosten van de retourzending vind ik duur. Had op een andere wijze goedkoper gekund.
5 jun 2024
Mooie aanbieding gekocht. Helaas viel de bikini maat S te klein uit. En is retourneren niet gratis. Maar de afhandeling verliep wel vlekkeloos.