Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

EG
e G.
rotterdam
Slechte levering, verkeerd product en de aller slechtste service om dit op te lossen. Terugkoppeling sorry geen tijd voor u daarmee is klacht afgehandeld en we lossen het verkeerd geleverde product niet op. Na betwisten via creditcard komt Berger pas in actie maar dat is niet meer dan dat ze het verkeerd geleverde product terug willen hebben.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We zien dat u al in contact staat met ons serviceteam. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Ik heb 2 weken geleden een sinusomvormer gekocht die ik 5 dagen later binnenkreeg, De omvormer was zeer slecht ingepakt en na aansluiting werkte het niet. Na 3 Emails hierover kreeg ik uiteindelijk een bevestiging van de mails. Er zou contact met mij opgenomen worden,wat tot op heden nog niet gebeurt is
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zullen er alles aan doen om deze kwesties aan te pakken en te verbeteren. We hebben u echter al een persoonlijk bericht gestuurd en u verschillende oplossingen aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Sneller verzenden. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Staat bij de track and trace dat het nog ergens bij de grens ligt. Dit stond nergens beschreven. Ik ging ervanuit het pakket snel te hebben en er niet weken/maanden op te heoven wachten. Anders had ik het niet hier besteld.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Uw bestelling is inderdaad al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Het spijt ons te horen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Uiteraard hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
10 mei 2024

20 april iets besteld nog niets geleverd

20 april iets besteld. Op 27 april de bevestiging dat het 8 mei bezorgd moet zijn. Vandaag 11 mei vertellen ze dat het zeker nog 2 welen duurt. Krijg ik een alternatief aangeboden die en kleiner is en duurder... Nu heb ik dus niks en kan ik snel op zoek naar iets anders.
Heb sjorogen besteld op 8 mei. Op 11 mei zijn ze blijven steken op het transportcentrum aan de grens, en op 23 mei nog steeds niet geleverd. Twee keer vergeefs gebeld met Berger. Antwoord is dat het nog onderweg is. Erg teleurstellend
DV
Do V.
Meise
Wordt beoordeeld
Bestelling gedaan op 11/05, tafel toegekomen op 24/05. Verschillende mails gestuurd om info levering te krijgen. Nooit antwoord gehad. Tafel is geleverd zonder verwittiging wanneer hij geleverd zou worden
Ik wacht nu al 4 weken op mijn bestelling. Heb al meerdere mailtjes verzonden, maar tot op heden geen respons. Er is geen telefoonnummer om te bellen. Waardeloos!
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Uw bestelling is al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Het spijt ons te horen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Uiteraard hebben we al contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Wij hebben al een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Wordt beoordeeld
Bestelde een koelbox die afgeprijsd was, die was niet meer op voorraad geen alternatief aangeboden zonder te vragen geld teruggestort. Zo doe je geen zaken
6 mei 2024
Pakket niet volledig en daarna blijft het stil. Het is druk maar ik heb veel geld betaald en niet gekregen waar ik voor betaald heb. En maar wachten
ik wacht al 11 dagen op een bestelling. Om dan een beoordeling te vragen terwijl ik het product nog niet eens heb ontvangen is niet oke.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces. Uw bestelling is echter al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
13 mei 2024
Wil iets retour sturen, maar er zat geen pakbon in de doos. Al 2x een mail gestuurd hierover, nog steeds geen antwoord
17 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We zien dat het probleem inmiddels is verholpen. Met vriendelijke groeten, Het Berger team
6 mei 2024
Nog steeds niets ontvangen na 2,5 week en de rekening is allang betaald. Op de website was het artikel wel leverbaar.
12 mei 2024
Ben al 2 weken bezig om nog een stel steunen voor caravan of geld terug heb set van 4 besteld krijg maar 1 set
17 mei 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben uw bestelling bekeken en zien dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Het Berger-team
8 mei 2024
Na 3 weken nog geen bestelling ontvangen. Zelfs geen bevestiging ontvangen. Wel betaald met Ideal.

Verkeerde kleur BBQ hoes

Heb een zwarte BBQ hoes besteld en er is een grijze geleverd. Hoop dat dit omgeruild kan worden.
Verzending is tot nu toe, 11 dagen na bestelling niet afgeleverd wegens Pinkster drukte??
Mijn bestelling is helemaal niet afgeleverd!! En heb er niks meer van gehoord!
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
11 mei 2024
Verkeerde levering. Batterijen ipv fietsdrager. Wachtend op hun rechtzetting.
Antwoorden op mijn vraag via contact formulier en mijn bestelling leveren.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. We staan al in contact met de leveringsdienst en doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij hebben u al informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Onze bestelling werd niet geleverd hopelijk komt die nog.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u langer op uw pakket moet wachten. Uiteraard hebben we hierover onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Deze heeft ons laten weten dat uw pakket op dit moment helaas niet gevonden kan worden. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is. We hebben u al een persoonlijk bericht met een mogelijke oplossing gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team