Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.892 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

2 jul 2024
Bestelling gedaan na notificatie service nieuwe voorraad. Dan doe je je bestelling op basis van voorraad. (Nieuwe). En dan hoor je helemaal niks. Na een mail krijg je 2 verschillende antwoorden waarbij beide schattingen van levering ruim na de uiterste datum zijn wanneer ik het product uiterlijk nodig heb. Ruim een maand voor dat moment besteld. Waardeloos. Veel teasers over korting / welkom korting. Echter alleen bij hoge bestel waarde. En dan ook nog eens bezorgkosten boven een bestelling van 50 euro. Op 2 producten die van zichzelf al aardig fors geprijsd zijn. Erg jammer allemaal. Vermoedelijk de eerste en tevens laatste keer.
3 jul 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
7-7 Accu besteld, 3-5 dagen levertijd aangegeven. Op 10-07 berichtje gekregen dat accu is overgedragen aan DPD ltot nu toe nog steeds de zelfde status. Contact gezocht met DPD zij zeggen dat Berger hem opdracht moet geven e.e.a. uit te zoeken. Gemaild met Berger, onbeduidend mailtje terug. Daarna nog gemaild geen reactie ontvangen. Heb ondertussen andere accu moeten kopen, omdat ik op vakantie ging.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat uw pakket zoek is geraakt bij de transporteur en dat het nog steeds niet is aangekomen. We willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen en alles in het werk stellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben contact opgenomen met de transporteur om een update te krijgen over de status van uw pakket. Helaas hebben we nog geen definitief antwoord ontvangen, maar we blijven hier actief aan werken. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
De klant geloven als hij zegd dat het pakket niet geleverd is Mischien eens naar een andere bezorger uitkijken Heb al meerdere keren moeilijkheden gehad met dbd Die loopt ook te beweren dat ze het pakket bezorgd hebben Onmogelijk ik ben er twee dagen voor thuis gebleven
JO
J.H. O.
Woerden

Op de website stond enkele stuks op voorraad maar ik kreeg niets.

Ik had een dab+ radio besteld. Na geruime tijd kreeg ik bericht dat het artikel niet geleverd kon worden. Terwijl op de website stond dat er enkele artikelen op voorraad waren. Dat er toch geen voorraad washad direct vermeld moeten worden toen ik wilde bestellen.

Bestelling is nog niet geleverd

Na 1 week een mail met track Trace ontvangen maar mijn pakket is nog niet geleverd, een formulier ingevuld wat door Berger is aangeleverd na contact maar tot op heden vandaag 4/werkdagen verder nog niks vernomen
7 jul 2024
En tent gekregen die stuk was. Een hele tent mee geven. Er zat een schuur in de binnen tent gaatje in de buiten tent ende scheerlijnen zagen er niet echt goed uit
8 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
JP
Jenny P.
Heerlen
Heb een broek gesteld en betaald en zonder opgaaf van reden of mailtje is de bestelling geannuleerd. Zag opeens het geld na sagen op mijn rekening teruggestort
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het spijt ons te horen dat uw bestelling is geannuleerd zonder een duidelijke uitleg of voorafgaande communicatie. Dit is absoluut niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, daarom hebben we u hierover meer informatie gestuurd. Wij horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
9 jul 2024
Product kwam niet overeen met mijn verwachtingen obv de informatie. Zocht een vouwladder voor een Multivan maar de bestelde ladder was veel te kort.
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer om te horen dat het door u bestelde product niet goed past. We hebben u hierover al een persoonlijk bericht gestuurd met instructies voor het retourneren van het product. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team

Slechte ervaring

Je inhoud van je webshop up to date houden en je klant informeren dat producten niet meer in voorraad zijn en/of niet leverbaar.
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We werken hard aan het verbeteren van onze systemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We zien dat u al in contact staat met een van onze servicemedewerkers en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Geen directe link met Bancontact en nooit een mail gekregen voor betaling de goederen ergens anders moeten bestellen
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u problemen had met het bestelproces. Wij nemen aan dat er hier sprake was van een misverstand, aangezien u bij de betaalmethode voor de optie ´vooruitbetaling´ hebt gekozen. Wij hebben u direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestigings-e-mail gestuurd, waarin u informatie over de betaling vindt. Helaas hebben we nog geen bericht van u ontvangen. Graag willen wij u verder helpen en het probleem zo snel mogelijk oplossen. Wij hebben u meer informatie over uw bestelling en betaling gestuurd in een persoonlijk bericht. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
2 jul 2024
Twee keer een bestelling gedaan en twee keer op precies dezelfde plek een beschadiging. Lijkt een productiefout.
3 jul 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de bestelling en dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Wij hebben u hierover een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team

De bestelde goederen tijjdig leveren.

De bestelde goederen tijjdig leveren of op z'n minst de klant informeren over wanneer er geleverd zal worden.
1 jul 2024
Ik heb een vraag gesteld al meer dan een week en krijg geen reactie ..... dienst na verkoop is oooooooo
2 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling en dat u problemen heeft bij de installatie. We hebben u al een bericht gestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
26 jun 2024
Heb een klacht gestuurd over het verkeerde geleverde product en geen antwoord gekregen
27 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Dat is natuurlijk heel vervelend en we begrijpen uw ontevredenheid. Helaas kunnen we geen berichten van u vinden. Graag willen wij u verder helpen. Daarom hebben we u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
8 jul 2024
Product was niet te leveren terwijl het wel in de webshop op voorraad stond.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DPD uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend. Wij hebben u al persoonlijke berichten gestuurd met meer gedetailleerde informatie. We horen graag van u of u akkoord gaat met de door ons aangeboden oplossing. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
20 jun 2024
Deuxième achat et toujours des difficultés à payer sur le site -> J'ai dû recommencer plusieurs fois le paiement alors que ma banque le validait En plus, retard sur délais + une fois le contact pris avec le transporteur => On fixe un RV - on prend congé puis le transporteur ne vient pas ! Après nouveau contact, on nous dit que ce sera une autre zone qui livrera Livraison par contre au bon jour et avec personne souriante Dommage aussi de ne pas avoir de créneau horaire pour la réception du colis. Après avoir signalé mon mécontentement au site, on me répond juste par des excuses toutes faites... Bref, dernière commande pour un produit qui est d'ailleurs plus cher qu'ailleurs...
21 jun 2024
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire et de votre commande chez Berger Camping. Nous sommes sincèrement désolés du retard de la livraison, malheureusement des imprévus peuvent parfois survenir et perturber le planning de livraison du transporteur. Nous sommes content que vous ayez reçu la commande et nous espérons vous accompagner à nouveau dans les prochaines semaines. Pour tout question, nous vous prions de nous contacter par Mail. Merci pour votre compréhension. Cordialement, Équipe Berger Camping
9 jun 2024
Wordt beoordeeld

beslag leggen op een bedrag nog voor een betaling is ingevoerd !!!

nog voor de betaling was ingevoerd was er op de bank al een bedrag vast gelegd dat eens de betaling was gebeurd dit bedrag in mindering van het totaal te betalen bedrag zal genomen worden. Niemand of niemand mag deze werkwijze toepassen ! Als het gebruikt word voor klanten binding is dat net negatief. Het schrikt het vertrouwen bij de klant af. Ook is het een niet wettelijke praktijk. Zelf trek in mijn conclusie en raad vrienden aan om niet via Berger te bestellen. Een boze EX klant .
22 jun 2024
Jullie verkopen batterijen met verzending in een kartonnen doos. Goed als de batterij in piepschuim verpakt is, met de telkens welke de boven kant is plus breekbaar. Maar niets van dat alles, Gevolg gans het geheel heeft wat flinke klappen gekregen. In bijlage een foto hoe wij het pakket voor de deur vonden. Eerlijk jullie mogen een cursus inpak gaan volgen, voor mij kan die verantwoordelijke van de verzending op de bon.
24 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met de verpakking van uw bestelling. We begrijpen dat een gehavende doos zorgwekkend kan zijn. We doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze producten veilig en goed verpakt worden voordat ze onze faciliteit verlaten. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan onze normen hebben voldaan. We zullen dit voorval zeker intern bespreken om onze verpakkingsprocessen te verbeteren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We zien dat u al in contact staat met onze klantenservicemedewerker. We wachten nog op uw feedback. We horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
EG
e G.
rotterdam
28 mei 2024
Slechte levering, verkeerd product en de aller slechtste service om dit op te lossen. Terugkoppeling sorry geen tijd voor u daarmee is klacht afgehandeld en we lossen het verkeerd geleverde product niet op. Na betwisten via creditcard komt Berger pas in actie maar dat is niet meer dan dat ze het verkeerd geleverde product terug willen hebben.
29 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We zien dat u al in contact staat met ons serviceteam. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team