Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

denk na voor dat je bij dit bedrijf is koop

4 februari 2 paar drie delig onderlakens besteld en betaald voor onze camper .de levertijd zou 5 dagen duren, inmiddels is 18 februari nog niets van berger camping vernomen ook geen bevestiging van onze ordner. bedrijf is niet te bereiken alles geprobeerd.de Nederlandsen bedrijven van berger kunnen je ook niet helpen dus we zijn bang dat het bedrag € 149,98 ergens in de portemonnee van berger camping. kwijt geraakt is

Ondermaatse service

Besteld 13/2. Feedback gevraagd 20/2. Belofte verzending door klantenservice op 23/02. Nog steeds geen tracking ontvangen op 27/02. Geen reactie meer van klantendienst… Terugbetaling kan enkel na terugsturen en ontvangst door Berger, maar hoe stuur je terug wat je niet hebt ontvangen?
CB
Corrie B.
Eindhoven
5 feb 2024
Onze tafel blijkt beschadigd te zijn tijdens transport. Wij hebben dit via e-mail gemeld, hebben een ontvangst bevestiging van de e-mail ontvangen en verder niets meer gehoord van hen. 2 dagen geleden nogmaals gemaild en tot op heden bong geen reactie gehad.
12 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen over de schade en de vertraging in communicatie. We zijn blij dat we samen een oplossing hebben gevonden. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Voor verdere vragen staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Berger team
12 feb 2024

Leveren niet eens wat is besteld. En reageren zelfs later dan de 5 dagen levertijd die was beloofd.

Leveren niet wat is besteld. Reageren pas na 3 mails inhoudelijk. Levertijd van 3-5 werkdagen is gelogen zelfs reactie op de mails duurt richting de 14 dagen. Niet handig als je iets binnen 6 dagen nodig hebt.
7 feb 2024

No contact

They do not respond to any email contact, I am trying to request a return label, which is never included in their package. And there is no other channel to reach them. My advice : stay away !!!
12 feb 2024
Dear Customer, We sincerely apologize for the frustration you've experienced. We've taken immediate action and sent a better solution to address your concerns. Your feedback is crucial for us to improve our service. Please check your email for our response, and don't hesitate to get in touch for further assistance. Warm regards, The Berger team
12 feb 2024
Met deze slechte ervaring zullen ze mij niet meer zien. Geen communicatie over de levering. Levering duurde erg lang. Twee mails aan klantenservice werden niet beantwoord.
11 feb 2024

Bestelling niet ontvangen

Een tijd geleden een bestelling gedaan. Nooit meer iets van gehoord. Mails worden beantwoord door een vage standaard mail zonder inhoud.
Duurde veel langer voordat pakketje werd geleverd en toen moest het ver weg ophalen ipv dat het thuis werd bezorgd.
15 feb 2024
Pakket niet geleverd en slecht contact te krijgen met de klantenservice.
10 feb 2024
Levering duurde meer dan twee weken
12 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw pakket twee werkdagen later geleverd dan dat werd aan gegeven op onze website. We hopen u in de toekomst weer tot onze tevreden klanten te mogen rekenen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
12 feb 2024
Hoor niks van mijn bestelling
Reageren of vragen
Reageren op vragen
RV
roger v.
belgique
14 jan 2024
Ik heb op 28-12-2023 een bedrag betaald voor 2x "Aeros Ultralicht Kussen Regular". Ik heb van jullie vernomen dat jullie er nog één kussen hadden. Dit kussen is mij niet toegestuurd. Daarnaast heb ik een "Bon de retour" ontvangen van € 37,98. Ook dit bedrag is niet op mijn rknr bijgeschreven. Kortom, een hele slechte service. Ik verwacht van u een zeer snelle en klantvriendelijke afhandeling van deze zaak. Groetend Lex Elderenbosch
15 jan 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u langer moet wachten op de levering van het beschikbare product. Uw bestelling is echter al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Uw Berger team

ZEER slechte levertijden

Als er op de site staat vermeld dat levertijd ca 3 dagen is dan vind ik een vertraging van 2 dagen acceptabel. Ik bestel op maandag 18-12-2023 een klaptafel omdat we eters hebben met de kerstdagen. De tafel is nu nog steeds NIET geleverd. Kerstdrukte snap ik maar ik bestelde andere dingen via internet die allemaal binnen 1 dag geleverd zijn!
EK
E K.
Amsterdam
2 jan 2024

Slechte klantenservice en betalen niet terug

Product besteld dat werd geleverd door DPD. Bezorger heeft gegooid met product en was dus beschadigd. Na hoop heen en weer mailen met Berger mocht het bij gratie god terug. Na retour sturen reageren ze ineens niet meer op berichten en geld ook niet ontvangen. Inmiddels claim ingediend bij VISA.
16 jan 2024
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Berger. Niet mogelijk om te bellen naar de klantenservice. Order veel te laat in 2 veel te grote dozen. Zelfs 1 item nog niet geleverd na meer dan 16 dagen! Je weet niet waar je aan toe bent . Zeggen alleen excuses je bestelling is vertraagd elke keer.
18 jan 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Het spijt ons zeer dat u moeite heeft gehad om contact op te nemen met onze klantenservice en dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en in ongeschikte verpakkingen is geleverd. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken en wij danken u voor uw feedback, die ons helpt om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Berger team
22 jan 2024
Veel te laad geleverd 4 pakjes besteld deze duurde het langst
1 feb 2024
Dear Customer, Onze excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling en het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na het bekijken van de details van uw bestelling, blijkt dat het 4 werkdagen heeft geduurd om de levering te voltooien. Kunt u ons alstublieft laten weten welk leveringstermijn aan uw verwachtingen zou hebben voldaan? Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
2 jan 2024
Pakket is nog niet verzonden, weinig communicatie.
2 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat het bestelproces niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. We hopen dat we deze situatie naar tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het Berger team