Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping
Beoordelingen:

1.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.292 beoordelingen in totaal  

4,26
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

de meest kritische beoordeling

7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Berger Camping

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
WV
Wim v.
Kraggenburg
13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nette manier van verpakken/verzenden en snel
Beoordeling melden
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ontbreken onderdelen en die kan wil men niet nasturen. Of een vervangend artikel . Nu moet ik eerst alles terugsturen en dan een nieuwe bestelling plaatsen
Beoordeling melden
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie op kapot artikel

Zogenaamd onbreekbaar melamine servies kwam binnen met 2 kapotte bekers. Had geen retourformulier dus de klantenservice gecontacteerd. Hier niets geen reactie op gehad. Tot op heden niets gehoord.
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na de bestelling is alles vlot en snel verlopen .de bestelling prima verpakt en verzonden.zeker de moeite waard om samen met deze firma in zee tegaan.
Beoordeling melden
ML
m L.
Huissen
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering van bestelde product
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling na 14 dagen nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
We wachten nog steeds op levering, ruim 2 weken verder. Heb er geen enkel vertrouwen meer in.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt en kon het pakketje goed volgen zeer tevreden.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Service via mail, is onder maatstaaf, De bestelling liep vlotjes tevens de…

De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijker aangeven wanneer goederen worden bezorgd
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken nog geen goederen ontvangen. Wel is alles betaald met kredietkaart, en stellen mij nu voor om de bestelling opnieuw te plaatsen… dus 2x betalen. No way!
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden