Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.923 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

Net wat ik dacht.

Gewoon netjes verpakt en geleverd wat ik besteld had.
scherpe prijs en snelle verzending

Problemen...MAAR perfect opgelost.... TOP

Problemen met de levering..... MAAR perfect opgelost.... TOP.
WT
correcte levering

Prima levering

Snelle levering, aantrekkelijke prijs, prima informatie
wat ik besteld heb klopt maar nog niet alles gebruikt de krik werkt goed en is voordelig

Slechte informatie rondom verzending

Ik had een week voor mijn vakantie een paar opblaasbare zitkussens besteld en 1 dag voor de vakantie kreeg ik de melding dat de verzending vertraagd was. Te laat om nog iets anders te regelen voordat ik op vakantie ging…
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We werken hard aan het verbeteren van onze systemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd waarin we u een mogelijke oplossing aanbieden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Goede prijs, bezorging ook prima
Prima. Alleen jammer: Ik had op een woensdag 2 artikelen besteld. Hoefde geen verzendkosten te betalen. Op donderdag heb ik nog iets besteld. Wilde contact opnemen maar Oostenrijk????? Moest toen wel verzendkosten betalen. Had makkelijk Danen gekund. Mijn tweede bestelling was er een dag eerder dan mijn eerste bestelling
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het moeilijk was om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, daarom hebben we u nog een bericht gestuurd. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
NOG NIETS ONTVANGEN!!!!!!
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat uw pakket zoek is geraakt bij de transporteur en dat het nog steeds niet is aangekomen. We willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen en alles in het werk stellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben contact opgenomen met de transporteur om een update te krijgen over de status van uw pakket. Helaas hebben we nog geen definitief antwoord ontvangen, maar we blijven hier actief aan werken. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
Wordt beoordeeld

Verkeerde levering

Het verkeerde artikel werd geleverd en vervolgens kun je niet eens bellen naar de klantenservice en moet je een formulier invullen waarop je vervolgens ook niks hoort. Alleen een mededeling dat het langer kan duren omdat ze het druk hebben. Wij wachten nu al 8 dagen op een antwoord.Heel jammer dit.
Bestelling gedaan vanuit Italië correct afgeleverd
DK
Dirk P. K.
Koog aan de Zaan
De verpakking was beschadigd. Als je wat je koopt als cadeau geeft, is dat niet zo fraai.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat de levering niet goed verlopen is. Wij willen u graag verder helpen en hebben u een persoonlijk bericht gestuurd. Wij zouden het zeer op prijs stellen van u te horen. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Uw Berger Team