Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

Maximaal comfort, minimaal formaat

Geleverd binnen de vermelde dagen op de website. Tussentijds goed op de hoogte gehouden over de aflevering. Ruime tafel waaraan goed gezeten kan worden met 4 campingstoelen. Mooi afgewerkt frame. De dwarse stang tussen de tafelpoten zorgt voor extra stabiliteit. Superhandig het waterpas in het tafelblad en de tas waar de tafel in opgeborgen kan worden. De lamellen van het rolblad sluiten goed op elkaar aan. Bij gebruik in de vakantie gebruiken we altijd een tafelkleed, omdat het tafelblad behoorlijk warm wordt in de zon. De voornaamste reden dat wij vooral voor deze tafel hebben gekozen: Je hebt in no-time een grote lichtgewicht tafel, die minimaal plek inneemt onderweg.
12 mei 2023
Prima
11 mei 2023

Long delayed sending

Placed 2 orders on 26th of April , one is still not sended
11 mei 2023
Dear customer, Thank you for sharing your feedback with us. We're really sorry about the delay in sending out one of your orders. We understand how frustrating and inconvenient this must have been for you. As soon as we found out about the issue, we took immediate action to fix it. We have already sent you an email with a solution to address the problem and make sure you're satisfied. If you have any more questions or concerns, feel free to reach out to us. You can contact us through our contact form or email us directly at klantenservice@berger-camping.nl Kind regards, Your Berger team
10 mei 2023

Snel en op tijd geleverd

Ondanks de negatieve reviews die ik tegen kwam had ik geen enkel probleem met Berger. Bestelproces en levering ging voorspoeding en het bestelde product was binnen de gestelde levertijd geleverd.
alles klopte.
10 mei 2023
Geen communicatie over de deel levering die plaatsvond. Heb zelf 3 maal een contactformulier moeten invullen alvorens Berger contact met mij zocht. Overigens ook klantonvriendelijk: geen telefoonnr voor after sales of wat, beschikbaar. Geld van niet te leveren bestek uiteraard retour, maar de communicatie doet het de das om.
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze organisatie. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het gebrek aan communicatie. We begrijpen dat u zich niet goed geïnformeerd voelde over de deellevering en dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Wij hebben u nogmaals een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans kunt geven. Met vriendelijke groeten, Uw Berger team
10 mei 2023
Producten niet geleverd en geld niet terug gekregen.
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback op TrustedShops. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen dat u graag een ruil had gewild, maar helaas was dit in uw specifieke geval niet mogelijk. Daarom hebben we u alleen de optie van terugbetaling kunnen aanbieden. Het spijt ons dat het terugbetalingsproces wat langer heeft geduurd. Onze boekhouding heeft nog geen bankgegevens van u ontvangen, daarom kunnen we de terugbetaling nog niet voltooien. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de benodigde gegevens en hopen snel van u te horen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
9 mei 2023
Prima product en snel geleverd
9 mei 2023
Besteld en 3 dagen later in de bus.

Verkeerd besteld - prima opgelost

Per abuis had ik de verkeerde maat besteld. Toen ik de retourzending aanmeldde werd dit door Berger zéér klantvriendelijk oogelost.
9 mei 2023
op 18 april besteld maar nog niks gehoord Ik heb op 18 april een bestelling gedaan maar tot op hede nog niks gehoord wel bedankt voor je bestelling. en de vraag om een beoordeling te geven maar dat was het ook. mail adres lijkt ook iets niet goed te gaan, de mail komt terug als onleverbaar en telefoon nummer is nergens te vinden
9 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat het bestelproces niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u nog niets heeft gehoord over uw bestelling. Ook onze excuses voor het ongemak dat u ondervonden heeft met ons e-mailadres. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. We hopen dat we deze situatie naar tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
8 mei 2023
rapidité. Je ne vois pas ce qu'il faut améliorer pour ma part
8 mei 2023
Alles prima verlopen !!! Communicatie en verzending tip top!
8 mei 2023
Snelle levering. Zoals beloofd.
7 mei 2023
Beter communiceren