Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

26 jan 2024
Geen korting eerste bestelling
1 feb 2024
Beste klant, Onze excuses voor eventuele teleurstelling met betrekking tot uw eerste bestelling. Hoewel we geen korting bieden voor de eerste bestelling, hebben we wel een speciale aanbieding beschikbaar voor onze nieuwsbriefabonnees. U kunt deze korting ontdekken door onze webshop te bezoeken op https://www.berger-camping.nl/newsletter. We hopen dat dit uw winkelervaring bij ons zal verbeteren. Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
21 dec 2023

Op 6 dec bestelling gedaan na bijna 3 weken bericht dat het waarschijnlijk 24 jan geleverd gaat worden PFFFF

Op 6 dec. een bestelling gedaan , die volgens de site op voorraad waren, dan verwacht je dat dit dezelfde week geregeld wordt. Na ruim een week kreeg ik een berichtje , dat er niet genoeg op voorraad was en dat dit zo vlug mogelijk verstuurd zou worden, na 2 weken een berichtje dat het 24 januari wordt, ze zouden de ene die ze wel hadden meteen verzenden, nu 21 dec helaas nog niets ontvangen, terwijl ik aangegeven heb er heel erg op te wachten, jammer dat Maakt op BergerGEEN INDRUK. Geen goede start van Berger, ik wilden nog meer zaken gaan bestellen, maar wacht daar even mee natuurlijk. Je moet wel meteen betalen als je iets besteld, maar het leveren laat toch wel op zich wachten. Zeer slechte zaak. Heb inmiddels elders besteld en al binnen. Berger zal iets moeten gaan doen als ze me als klant willen behouden. Dit is reeds de 2e x dat me dat bij deze firma over komt. Misleidende reclame ????
22 dec 2023
Beste klant, Wij betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Berger. Goed nieuws: uw bestelling is verzonden. U vindt alle relevante verzenddetails in de e-mail die we zojuist naar u hebben gestuurd. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd uw producten te ontvangen en bieden onze excuses aan dat dit niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om onze service te verbeteren. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
EB
E.J. B.
Utrecht
1 dec 2023

terugstorten van betaling

ging iets fout met betaling. zou teruggestort worden. Duurt inmiddels bijna een week…..
1 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Als u specifieke informatie over de status van uw terugbetaling wilt ontvangen of als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: klantenservice@berger-camping.nl Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
6 dec 2023
Traag
8 dec 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven naar een snelle en efficiënte service, en uw opmerking helpt ons om te begrijpen waar verbeteringen nodig zijn. Kunt u ons wat meer details geven over uw ervaring? Zo kunnen wij specifieke acties ondernemen om onze service te verbeteren. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen de kans om dingen recht te zetten. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
MM
3 nov 2023
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
3 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
28 nov 2023
De bestelde kist kwam beschadigd aan, nieuwe besteld die kwam kapot aan…. Verders wel geld ed maar wel op zoek naar andere leverancier. Ook 2 dingen in dezelfde bestelling waren in orde.
28 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
18 nov 2023
2 keer defect product geleverd, moet nog afgehandeld worden maar ga ervan uit dat het goed komt, inmiddels product wel elders besteld.
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u twee keer het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
18 nov 2023
Betrefr stopcontacten en schakelaars, niet duidelijk wat bij elkaar hoort. Schakelaars niet goed genoeg omschreven.
21 nov 2023
Beste klant, Dank u wel voor uw opmerkingen over de stopcontacten en schakelaars. We zullen ons best doen om de beschrijvingen van de schakelaars te verbeteren en ervoor te zorgen dat het duidelijk is welke schakelaar bij welk stopcontact hoort. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
25 sep 2023

Niet de juiste info gekregen

Ik deed voor de zekerheid navraag of een bepaalde tent van dwt in stock was, volgens de site was ze leverbaar binnen de 3 a 4 werkdagen. Ik kreeg via mail te horen dat ze inderdaad in stock was, dus bestelde ik ze online en betaalde. Twee dagen later krijg ik een mail met de melding dat de tent niet leverbaar is en dat ze niet kunnen beloven dat ik ze voor het einde van de maand (september - wat mijn limiet was) zou ontvangen. Via goede bron verneem ik dat Berger sowieso geen stock heeft van dwt tenten, en dat de productie van de tent die ik bestelde slecht voorzien was in de maand december. Toch even opletten voor je betaalt dus. Ik kreeg mijn geld wel enkele dagen later teruggestort.
27 sep 2023
Beste klant, Het spijt ons oprecht voor de problemen die zijn ontstaan bij je recente bestelling van de DWT-tent. We begrijpen volledig jouw frustratie en waarderen de feedback die je met ons hebt gedeeld. We hebben je geld al snel teruggeboekt. We hechten veel waarde aan jouw opmerkingen en zullen er hard aan werken om onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je beter van dienst te zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren. Met vriendelijke groet, Het Berger-team
2 mei 2023

Verkeerde stoel

Op 24 maart twee dezelfde stoelen besteld ,twee weken later kregen we twee verschillende stoelen in 1 doos binnen dus hebben we eentje terug moeten sturen en een nieuwe moeten bestellen en betalen . De teruggestuurde stoel van 19 april is nu nog niet aangekomen bij Berger camping Inmiddels hebben we wel de tweede stoel en zijn we ruim een maand verder en nog geen geld terug van de teruggestuurde stoel . Dus niet heel enthousiast nee
3 mei 2023
Beste klant, Dank u wel voor uw feedback. We vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze organisatie en betreuren het dat u twee verschillende stoelen heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat de geretourneerde stoel nog niet bij ons is aangekomen en hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst om het retourproces zo snel mogelijk af te handelen. We doen ons best om uw terugbetaling zo snel mogelijk te regelen. We stellen uw begrip en geduld in deze situatie zeer op prijs. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@berger-camping.nl. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
23 apr 2023
Alleen per email contact, duurt lang voor een reactie, andere vestigingen hebben niets met de webshop. Levering door DHL behoorlijk bagger. Spullen zijn gewoon bij de voordeur gezet door DHL, terwijl er een handtekening vereist is. DHL heeft ook nog niet eens op de bel geduwd. Het is een geluk dat de spullen er nog stonden. Klacht ook ingediend bij DHL, echter de persoon wordt er op aangesproken en daar blijft het bij.
24 apr 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze service en de levering door DHL. Helaas hebben wij geen directe invloed op de levering door DHL, aangezien wij met hen samenwerken als externe logistieke partner. Wij hebben uw klacht echter doorgestuurd naar DHL om ervoor te zorgen dat toekomstige leveringen beter verlopen. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het gebrek aan communicatie. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team
10 mei 2023
Geen communicatie over de deel levering die plaatsvond. Heb zelf 3 maal een contactformulier moeten invullen alvorens Berger contact met mij zocht. Overigens ook klantonvriendelijk: geen telefoonnr voor after sales of wat, beschikbaar. Geld van niet te leveren bestek uiteraard retour, maar de communicatie doet het de das om.
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze organisatie. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het gebrek aan communicatie. We begrijpen dat u zich niet goed geïnformeerd voelde over de deellevering en dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Wij hebben u nogmaals een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans kunt geven. Met vriendelijke groeten, Uw Berger team
15 apr 2023

Campingtafel besteld, maar levering ...... nee

Campingtafel besteld. Levertijd volgens website 2-3 werkdagen. Na een week bericht dat de levering vertraagd is. Dagen later mail dat de tafel onderweg is, met track&trace code erbij, die code is na dagen nog steeds onbekend bij de transporteur. Geen idee of ik de tafel ooit nog krijg. Ervaring met Berger was eenmalig.
19 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak bij uw bestelling. We zullen contact opnemen met de transporteur om het probleem op te lossen en u op de hoogte houden van de status van uw bestelling. We hopen uw vertrouwen terug te winnen en aan uw verwachtingen te voldoen in de toekomst. U kunt ons in de toekomst ook bereiken via het contactformulier op onze website of via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
11 apr 2023

Bestelling niet compleet

Krijg snel een deel van de bestelling binnen. Er mist een product waarvan je ook geen aparte mail krijgt. Naar mailwisseling zou het alsnog opgestuurd worden. Hiervan krijg je een oude mail voor de status daardoor weet je nog niet of het nu wel verzonden is. Duidelijke communicatie zou wenselijk zijn.
12 apr 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten. Het tweede deel van uw bestelling is al aangekomen in uw regio en wordt binnenkort aan u geleverd. Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie. Als u verder nog andere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
22 aug 2023
De prijs zat goed, maar na bevestiging én betaling heb ik tot vandaag geen enkele reactie meer gekregen. Ondertussen zijn we al 14 dagen verder. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch geleverd krijg, want had verwacht iets binnen de 7 werkdagen te horen... Jammer
24 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u geen verdere melding heeft ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie hierover. Bij verdere vragen horen wij het bij de klantenservice graag. Met vriendelijke groet, Het Berger team
4 apr 2023
Nakomen wat je op de site aangeeft v.w.b. levering. Op 21 maart bestel en het is nu 4 april en het bestelde is nog niet in huis. Daarnaast wordt er niet snel gereageerd op ingezonden contactformulier en. Al met al slechte zaak.
5 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons dat uw bestelling niet op tijd is geleverd en dat u niet snel genoeg een reactie heeft ontvangen op uw contactformulier. Wij streven ernaar om een goede klantenservice te bieden en het is teleurstellend om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw levering is naar u onderweg met onze leveringspartner. Zij bellen u binnenkort om een leverdatum met u af te spreken. We zullen uw feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen bieden. Als er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
9 sep 2023
Slechte communicatie over levertijd, die na bellen 7 werkdagen bleek. Wat er lang is gezien 99% van de winkels binnen 3-4 dagen levert.. Verder was het product naar wens natuurlijk. Daar kan je Berger op vertrouwen.
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
30 okt 2023
Goedemorgen Berger. Moeizame, zeer moeizame terug sturing. Krijg geen retour label. Is aan de deur gebracht via DHL en info van u is DPD geweest. Nog geen retour ontvangen van mijn geld. Waar is pakket????
30 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Twee weken geleden hebben wij u een gepersonaliseerd retouretiket toegestuurd. We hebben begrepen dat u geen retouretiket hebt gebruikt voor de retourzending. We hebben u hierover al een bericht gestuurd en wachten nog op een feedback.. Graag willen we de situatie zo snel mogelijk oplossen. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
31 mrt 2023

Op zich een goed campingwinkel maar via internet betsellen niet fijn.

Dit is de 2e keer dat ik hier wat via de website bestel. En ook de 2e keer dat de afhandeling ervan traag en m.i. niet volledig uitgeverd wordt. Het is maar afwachten wanneer het e.e.a. geleverd wordt.
19 sep 2023
Fietsendrager is beschadigd aan gekomen. Ik moest vervolgens contact met de fabrikant opnemen ivm vervangend onderdeel. Ik vind dat zij dat hadden moeten doen. Ik heb ook bij hen gekocht.
20 sep 2023
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons dat uw fietsendrager beschadigd aankwam en dat u contact moest opnemen met de fabrikant voor een vervangend onderdeel. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team