Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

14 feb 2024

Klantendienst

Het duurde een week, voordat ik antwoord kreeg van de klantendienst bij een vraag om de bestelling aan te passen. Daardoor kreeg ik een artikel teveel gestuurd. Om dit dan te retourneren, heb ik een retourticket bij de klantendienst moeten aanvragen, waar ik op dit moment nog op aan het wachten ben! Waarom kun je niet een retourticket downloaden? Verder is de bestelling wel correct geleverd en ben ik tevreden over de artikelen.
De site en betaling is niet gebruiksvriendelijk. De 5€ die je krijgt door op de nieuwsbrief in te schrijven kan je niet verzilveren. De track n trace is niet makkelijk terug te vinden.
Bestelling wordt pas na 13 dagen geleverd en aflevering wordt geprobeerd onaangekondigd.
12 feb 2024
Communicatie over levering blijft een aandachtspunt.
14 feb 2024
Beter op de hoogte houden van de levertijd
29 jan 2024

Levertijd.

Tussen het bestellen en her leveren is een week voorbij gegaan. Dat vind ik vrij lang.
29 jan 2024
Snelheid van leveren en communicatie
18 jan 2024

Vragen op de mail sneller beantwoorden

Antwoorden op de mail sneller
PW
Peter W.
Oostende
11 dec 2023
Leveringstijd is te lang
4 nov 2023
Het artikel was duidelijk geen nieuwe maar lichtjes gebruikt en beschadigd.
15 aug 2023

Prettige webshop, slechte verzend/bezorgdienst

Prettige webshop en goed bereikbaar klantenservice. Echter slechte, onjuiste, informatievoorziening over de verzending en bezorging. Onjuiste meldingen dat het is afgeleverd terwijl het niet is afgeleverd. Daardoor dubbele bestellingen en dubbele betalingen moetoen doen en terugbetalingen moeten vragen en alle handelingen om daartoe te komen. Ik bestel daardoor niet gauw iets weer bij deze webshop.
20 mrt 2023
Het bestelde product kon niet binnen 6 dagen geleverd worden. Kreeg daar netjes een mail over, inmiddels zijn we 10 dagen verder en hoor ik niets meer.
21 mrt 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en dat de levertijd vertraagd is. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd waarin wij het probleem uitleggen en u de actuele status van uw pakket aangeven. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
1 aug 2023
Levering van het bestelde product verliep via een transport bedrijf dat binnen tijdvak 8 tot 17 levert op een vaste werkdag en werkt met tijdvak van hele dag. Werk je zelf de hele week kan je niks anders dan dag verlof nemen wat nogal onhandig is. Helemaal als het dan niet die dag bezorgt wordt. Bleek een ict probleem maar waarom kan Berger niet ook in NL leveren via bijv. DHL met depot functie.
IW
Ineke W.
Puiflijk
30 sep 2023

Geen communicatie over de status van mijn bestelling.

Ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling, na 4 dagen kreeg ik digitaal de rekening voor eigen administratie. Vervolgens hoorde ik niks en kreeg ook geen track en trace. Zonder aankondiging werd mijn bestelling ineens bezorgd na 9 dagen. Waren niet thuis, omdat we niet wisten dat mijn bestelling zou komen. Is bij de buren bezorgd.
12 jul 2023

beetje inefficiënt verzenden en problemen met matras

de zending werd opgedeeld in twee zendingen, wat eigenlijk niet efficiënt is noch voor de ontvangst noch voor hun voor de kosten, noch voor het klimaat, twee de matras zelf lijkt al problemen te vertonen, althans één van beide laat blijkbaar al lucht af... nog geen twee weken in gebruik... ik bekijk dit nog hoe dit evolueert...
27 jun 2023
Raamluifel voor caravan besteld, na 1.5 week nog niks gehoord. 2x contact formulier ingevuld weer niks gehoord, daarn e-mail gestuurd en reactie erop gehad. Pakket onvindbaar bij dhl bewijs ingevuld en nu maar hopen dat ik mijn centen terug krijgt dat het niet te lang gaat duren.
28 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw feedback. Het spijt ons oprecht dat uw pakket tijdens het verzendproces verloren is geraakt. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor u moet zijn geweest, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben onmiddellijk actie ondernomen zodra we op de hoogte waren van het probleem. Onze boekhoudafdeling heeft uw betaling inmiddels volledig teruggestort. Nogmaals onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren. Als er nog iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw geduld en begrip zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Het Berger team
1 mei 2023

en inbouw achterlicht links.

Geachte, Ik kan nog geen beoordeling geven heb mijn bestelling nog steeds niet aangekregen. Dat is bestelnummer:5003450992 Artiekeln.152380 inbouw achterlicht rechts en inbouw achterlicht links. Hopelijk snel antwoord Vriendelijke groeten Thijs Rudy
3 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DHL uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie en u daarbij een oplossing aangeboden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
6 jun 2023
Had een E-Trailer E-Load neuswiel besteld en ook ontvangen, echter was de levering incompleet. De benodigde Barcode om het neuswiel te kunnen aflezen ontbrak. Wacht nu nog steeds op terugbetaling.
7 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij uw bestelling. We begrijpen dat het ontbreken van de benodigde barcode frustrerend voor u is geweest. We willen u verzekeren dat het ontbreken van de barcode een uitzonderlijke situatie is en niet voldoet aan onze normen voor kwaliteit. We hebben dit probleem gemeld bij onze fabrikant om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Uiteraard wordt het bedrag aan u terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
22 mrt 2023
Ik heb 2x moeten betalen om 1x mijn bestelling te krijgen. Heb wel een korting van 10euro gekregen voor het ongemak. Toch nog mijn geld niet teruggekregen en we zijn 2 weken verder
23 mrt 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te horen dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de actuele status van uw terugbetaling. Als u verder nog vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger Camping Team