Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.923 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

12 jul 2024
verkeerde luifel geleverd , wel goed opgelost na enkele dagen haald men hem terug op dank zij Pol Van de Sabde

oplossing

Er wordt gewerkt aan een oplossing.
11 jul 2024
AM
Aad M.
Rockanje
30 jun 2024
19 jun 2024
Ik bestelde op een vrijdag met een levertijd 3-5 dagen. Ik had geluk dat het transport vrijdagmorgen kwam omdat ik maandag op vakantie ging. Dat ging dus maar net goed.
4 jun 2024
op een klacht inzake beschadigd artikel komt geen reactie . ook hele verzendproces is erg langzaam
Antwoord van Berger Camping
5 jun 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de bestelling en dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Wij hebben u hierover een persoonlijk bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
10 jun 2024
Geen bevestiging wanneer en op welke dag bestelling geleverd wordt.
2 jun 2024

Extra onderdeel van Imc slot kon ik niet bestellen

Extra onderdeel van Imc slot kon ik niet Bestellen.
19 jun 2024
Wat meer duidelijkheid over bezorgdag en tijdstip
22 jun 2024
13 jun 2024
28 apr 2024
Verkeerde bestelling geleverd, duurt lang voordat terugbetaling op rekening staat, zeker niet aan te bevelen
25 mei 2024

Bestellen ging prima, aftersales niet

Bestellen ging prima, aftersales zeer slecht. Geen contact mee te krijgen.
23 mei 2024
Geen bericht van verzending nog niets ontvangen
GB
Dearsum
21 mei 2024
12 mei 2024
7 mei 2024
Snellere afhandeling van de bestelling is wenselijk. Niet duidelijk of het uit voorraad geleverd wordt, of op nabestelling gaat. Prijsstelling was goed. Levering verder oké
Fijn dat ze nu een speciale set caravanspiegels hebben voor de CX5 duexecht goed vast zit en goed zicht heeft.