Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.923 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

Prima. Alleen jammer: Ik had op een woensdag 2 artikelen besteld. Hoefde geen verzendkosten te betalen. Op donderdag heb ik nog iets besteld. Wilde contact opnemen maar Oostenrijk????? Moest toen wel verzendkosten betalen. Had makkelijk Danen gekund. Mijn tweede bestelling was er een dag eerder dan mijn eerste bestelling
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het moeilijk was om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, daarom hebben we u nog een bericht gestuurd. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
AK
A K.
woonplaats

Goede klantenservice

De notificatie van de aflevering klopte niet. Hierdoor hebben we een extra dag moeten wachten. Er zat een vlek op de stoel, na melding aan klantenservice is dit direct en netjes afgehandeld.
Levertijd kan sneller. Ontving snel bericht dat pakket klaar was gemaakt voor verzending en opgehaald was door vervoerder. Daarna nog paar dagen tot uiteindelijke levering.
30 jun 2024

Na contact, goed geholpen

In eerste aanleg niet tevreden, maar fout lijkt mij dpd te liggen, opgelost door Berger. Wel lang wachten op deze manier, maar belangrijker is dat het wordt opgelost.

Bestellen liep vlot…echter was hun…

Bestellen liep vlot…echter was hun betalingssysteem minder vlot. Er waren problemen met het verwerken van mijn creditkaart.
Vlotte behandeling en ook vlotte afhandeling bij niet te bestellen onderdeel. Zeer correcte service.
8 jul 2024
Vrij vlotte levering van een moeilijk aan te komen product.
8 jul 2024
Prima en kundig geholpen met camper probleempjes
7 jul 2024
Goed product met goede informstie
Prima apparaat en keurig bezorgd
7 jul 2024
Vlotte service goedkoop en snel
WT
correcte levering