Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.923 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

29 jun 2024

Snelle reactie op review en hopelijk snelle oplossing

N.a.v. mijn review waarin ik mijn teleurstelling uitte over het niet ontvangen van de bestelde producten, heb ik een snelle reactie gekregen met een voorstel om in ieder geval 1 van de producten alvast te leveren of de koop te annuleren. Ik heb gekozen voor de eerste optie. Hopelijk is het hierbij geregeld. Vanwege de vriendelijke reactie en de oplossingsgerichtheid, een nieuwe review.

Bestelling top, beugel is niks…

Over de bestelling en levering niks te klagen! Het beugeltje had beter in het magazijn kunnen blijven. Het werkt echt erg onhandig. Je moet het exact in de juiste stand leggen en dan langzaam de klep sluiten, en dan hopen dat ie hem pakt. Van mijn kant geen aanrader
MN
Het reageren op berichten kan beter. Ik stuurde een bericht naar Berger, maar ontving nooit een reactie. Op een ander bericht kreeg ik een antwoord dat niet overeenkomt met mijn vraag.
9 jul 2024

Dit is een heel uitgebreide webshop..

Dit is een webshop met heel veel artikelen en snelle levering. Helemaal top. Alleen de schroeven waren te kort en dat los ik zelf wel op. Verder een fijne webshop.
GW
Prima artikel snel geleverd. Wat verbeterd kan worden is de communicatie naar de klant tussen het bestellen en het afleveren.
Leuk assortiment .je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering en ontvangt nog nette e-mail of alles goed is gegaan
Snelle en correcte/duidelijke reactie en vervolgens snelle levering. Product exact zoals aangeboden. Fijn als het zo werkt.
10 jul 2024
Mooi product, optijd geleverd ,beter doen:wat meer reclame maken in Nederland met jullie mooie prijsgunstige producten
27 jun 2024
Dakluik besteld, maar bij nader inzien wellicht niet passend. Vlot teruggestuurd en hopelijk terugbetaald :)
1 jul 2024

Top winkel

Prachtige mooie en sterke caravanhoes van goede kwaliteit. Keurig verpakt en snel geleverd.
12 jul 2024
Goede duidelijk site en geluk met leuke korting op tafelblad en snelle levering , Top .!!!
wat ik besteld heb klopt maar nog niet alles gebruikt de krik werkt goed en is voordelig
MV
Math v.
Maastricht
Heb inmiddels enkele bestellingen geplaatst. Is tegen een goede prijs. Snelle levering.
12 jul 2024

Top

Levering binnen 5 dagen , tracking code gekregen en product erg blij mee
30 jun 2024
Goede website, snel geleverd, niks op af te dingen, en zo hoort het ook.
Was wel goed verpakt maar het duurde wel lang voordat het in huis was.
1 jul 2024
Snel geleverd, complete set terwijl ik op alleen de camera geteld had.

Goede service

Snelle levering, nu heerlijk in gebruik en makkelijk op te zetten

Problemen...MAAR perfect opgelost.... TOP

Problemen met de levering..... MAAR perfect opgelost.... TOP.
Grote keuze. De biologische toilet additief is fantastisch!