Gebruik aub kwalitatief betere materialen:
-- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar
- stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar
- bagagedrager afgebroken na 5 jaar.
- parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar.
Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ...
reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!
De klantenservice is echt vreselijk. Wacht al maanden op een reparatie wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan maar iets doen. Ik raad het echt niet aan. Koop een bakfiets ook vooral bij een fietsenwinkel want dan kan je nog persoonlijk geholpen worden. Maar geen Babboe. Nooit.
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Babboe sensor did not fit my Babboe bakfiets
I have a big-E electric bakfiets from Babboe that stopped working because of an issue with the sensor, so I bought a new sensor from the Babboe online store specifically for a big-E bakfiets. The sensor did not fit the bakfiets!!
Beoordeling melden
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze onbereikbare klantenservice.
Sturen de verkeerde kleur accessoires op en vervolgens zijn ze op geen enkele manier bereikbaar om het recht te zetten.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Geen samenwerking tussen de verschillende afdelingen met slechte klantbehulpzaamheid als gevolg.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet volledig ontvangen. 2x gemaild en 1x gebeld nog geen reactie terug gehad
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb inmiddels 4 klachten/vragen ingediend en er wordt niets mee gedaan
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb contact gezocht over de bestelling maar geen reactie gehad
Beoordeling melden
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Kreeg maar de helft van de bestelling.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Fiets kwam met kapotte ondersteuning. Nu zit hij in een herroepingsactie voor andere redenen. Ik heb geen werkende fiets, probeerde al meer dan 3 weken geleden contact met babboe te krijgen en ze reageren niet eens. Ik ben 3000 euro kwijt aan een kapotte fiets en ze doen niks. Ik heb geen andere vervoer en ben 9 maanden zwanger.
Beoordeling melden
15 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Een tentstokkenset leveren als die besteld en bevestigd is, ipv 1 losse stok.
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Het duurde lang eer het bestelde er was. en het was verkeerd.
toen ik wilde achterhalen hoe het er voor stond of mijn bakfiets gebruikt mag worden of niet kwam ik niets meer te weten met de telefoniste dan wat al bekend was. de reden dat ik belde was omdat de website waar je je frame nummer kon inveren niet werkte.
ze kon mij niet helpen en het telefoongesprek was dus complete tijd verspilling.
al met al krijg ik niet het idee dat babboe werkelijk moeite doet de fouten die gemaakt zijn te herstellen, het gebeurd meer op en niveau van pappen en nathouden.
Beoordeling melden
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen informatie over levering
Ik wacht al twee maanden op een kinderzitje. Er wordt geen informatie gegeven over wanneer het ontbrekende item wordt geleverd.
Beoordeling melden
10 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
bevestiging van je aankoop per mail en direct inzicht in afspraak voor service afspraak. Nu eerst betalen en vervolgens hoor je niks
Beoordeling melden
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Betere onderdelen en oprijd bestelden onderdelen inleveren.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Slecht materiaal gebruikt om de fiets te maken, gaat snel roesten of werkt helemaal niet meer (elektrische ondersteuning valt zo maar uit). Op de webshop kan je wel nieuwe onderdelen bestellen, maar er zijn lange wachttijden en er wordt niet over gecommuniceerd.
Beoordeling melden
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Onderdeel binnen een jaar stuk. Volgens Babboe geen garantie. Ook op de verstuurde e-mail geen reactie. Onderdeel was al eerder vervangen. Er wordt niet gehouden aan de wettelijke termijn.
Beoordeling melden
25 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Poor complaint handling and unsatisfactory customer service.
I placed the order for a repair they gave me the appointment more than 3weeks later and when I asked if there was some mechanics affiliate in Amsterdam so that I could go there and have it done quickly and in this case we would have cancelled the order and ask for a refund, they refund the money without asking confirmation. Now I have the bike broken and no appointment. I need to pay again for the appointment, meanwhile waiting 10-15 working days for my refund, and most probably it would take longer than the 1st appointment.
My suggestions:
1. Train more mechanics that can cover the whole are your products are sold to. 2. Try and create partnership with sellers in the centre of Amsterdam (since this zone is difficult to reach for your own mechanics 3. Train your workers to be more attentive and supportive and problem solving orientated. Thank you
Beoordeling melden
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijden zijn onacceptabel slecht
Update: Besteld op 2 januari 2024 inmiddels 10 april 2024 nog steeds niets ontvangen, display info is inmiddels “tijdelijk niet leverbaar”
Levertijden zijn onacceptabel slecht, een defect display waardoor Electrische ondersteuning en dus fietsen onmogelijk is.
17-18 weken levertijd, dat word lopen met 3 kinderen naar school.
Toen wij de bakfiets Curve-E kochte
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.