Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.639 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

13 apr 2024

Communicatie en informatie???

Ik heb 2 mails gestuurd met vragen om informatie. Na2 weken nig geen reactie. Hopelijk de goede spullen bij hen besteld, gokken zonder de gevraagde info maar de fiets moet rijden. Levertijd tot 2 weken en tt Rack en tracé krijg je uiterlijk een dag voor bezorging. Wauw, welke verbetering zou er nodig zijn.
13 apr 2024
Klachten worden niet serieus genomen. Wacht nog steeds op een belletje ivm reparatie remmen. Had dit al vorig jaar doorgegeven.
Gister een onderdeel besteld en vandaag in huis. Service zoals het hoort.
Gewoon een prettig vervoermiddel voor alles omdat ik geen rijbewijs heb
Snel verzonden
De klantenservice is echt vreselijk. Wacht al maanden op een reparatie wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan maar iets doen. Ik raad het echt niet aan. Koop een bakfiets ook vooral bij een fietsenwinkel want dan kan je nog persoonlijk geholpen worden. Maar geen Babboe. Nooit.

Babboe sensor did not fit my Babboe bakfiets

I have a big-E electric bakfiets from Babboe that stopped working because of an issue with the sensor, so I bought a new sensor from the Babboe online store specifically for a big-E bakfiets. The sensor did not fit the bakfiets!!

Waardeloze onbereikbare klantenservice.

Sturen de verkeerde kleur accessoires op en vervolgens zijn ze op geen enkele manier bereikbaar om het recht te zetten.
Ik heb contact gezocht over de bestelling maar geen reactie gehad
Kreeg maar de helft van de bestelling.

Babboe staat voor mij voor kwaliteit

Heel erg goed geholpen. Fiets is helemaal nagekeken (zoals ik elk jaar doe) en er is goed meegedacht voor een oplossing voor mijn kapotte display en de lange levertijden voor deze displays. Ik kan weer heerlijk fietsen! Bedankt!
Snelle levering en goede kwaliteit. Levertijd volgens website 1-2 weken, ik had het stoeltje binnen 3 dagen al in huis, heel fijn! En het kleuterstoeltje was ook enorm afgeprijsd dus voor weinig geld een mooi stevig zitje.
3 mrt 2024
Duidelijke site en keuzehulp. Nadeel: 2 tot 3 weken levertijd op een simpel onderdeel!