Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.670 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

De kwaliteit van de onderdelen is bedroevend. De bakfiets zelf is prima, maar zodra je een mankement hebt gooien ze het op garantie. Net na de garantie brak mijn zadel af. Ik heb moeten smeken om een nieuw zadel, waar ik uiteindelijk 5 maanden op heb moeten wachten ivm niet leverbaar. Ondertussen heb ik de bakfiets 4,5 jaar en is al 2x het achterspatbord doorgeroest. Volgens Babboe omdat ik mijn fiets niet vaak genoeg schoonmaak. M.i. Is een kwaliteitsdingetje. Maar als hij binnen 2 jaar doorroest kan je binnen de garantie een nieuwe krijgen #tip. Na een kleine 3 jaar hield de stuurbediening ermee op wegens vochtproblemen, door een monteur er een nieuwe op laten zetten en deze stopte er na 3 maanden mee. Gelukkig binnen de garantie, maar vervolgens laten ze je er minstens 4 weken op een nieuwe wachten. Volgens de e-mail die ze sturen is hij niet op voorraad, bel ik er achteraan kan hij meteen opgestuurd worden. Heel bijzonder. Ik moet wel zeggen dat het personeel dat ik steeds aan de telefoon heb, me wel goed probeert te helpen. Ben je op zoek naar een relatief goedkope bakfiets met veel onderhoudskosten zou ik voor een Babboe gaan. Wil je kwaliteit, zou ik voor een ander merk gaan. Het is maar een tip. ;-)

Beoordelingen voor Babboe Nederland

12 jul 2024

Handvatten te groot, geen juiste maat in webshop.

Ik heb handvatten voor onze Curve besteld. Alleen die zijn 135mm en die passen niet. (Te groot) Na bellen wordt de vraag doorgezet en moet je 3 tot 5 werkdagen wachten op een antwoord. Rij nu een week zonder handvat. Simpele vraag zou je denken.
13 jul 2024
Had het een en ander besteld en het was zowaar binnen 3 dgn al bezorgd.
Veeeeeels te groot verpakking voor 2 kleine banden!!!!
5 jul 2024
Duur en snel stuk klanten service van lik me vestje
6 jul 2024

Geen concrete reactie op meerdere makls

Geen concrete reactie op meerdere mails
12 jul 2024
28 mei 2024

Efficiënter verpakken / beschrijving verbeteren

Efficiënter verpakken. Ik kreeg een doos van 30*20*20 cm en daar zat een plat onderdeel in ter grootte van een briefkaart. Tevens de beschrijving verbeteren welk noodzakelijk gereedschap benodigd is (biedt het ook aan in de webshop).
19 jun 2024
We hebben voor onze buren een zonnescherm gekocht.
30 mei 2024
3 jun 2024
Waardeloos. Ik had de verkeerde model regentent besteld. Regentent terug gestuurd en bevestiging gekregen dat deze is ontvangen. Maar geld terug krijgen ho maar. Zelfs niet na 10 x bellen en mailen. Tweede regentent die ik al had besteld na 2 maanden wachten en niets krijgen ook maar laten annuleren. Maar ook hiervan nog altijd na 4 maanden niets terug gekregen. Help desk is een muur waar je niet doorheen komt. Je krijgt niemand te spreken die ook maar iets voor je kan doen behalve een mail sturen en dat er binnenkort contact met je opgenomen wordt. Wat overigens noooooit gebeurd. Waardeloze tent bestel er nooit meer en zou ik zeker met recente gebeurtenissen ook nooit meer doen.
3 jun 2024

Onderdelen prima. Fiets prima. Terugroepactie moet beter (en vooral sneller).

- prima beschikbaarheid van diverse onderdelen van Babboe bakfietsen. Dit werkt echt heel handig. - rating volgt uit terugroep actie; melding maken dat bakfiets niet wordt vervangen, maar wel moet worden nagekeken en tot die tijd er niet mee mag worden gefietst (?). Vervolgens aangemeld en wacht inmiddels al weer een maand op een afspraak om de fiets te laten nakijken. Inmiddels mag ik al 3-4 maanden niet van de fiets gebruik maken? En ter compensatie een gratis 'onderhoudsbeurt'. Dat lijkt mij iets uit balans met de geleden 'schade'. Even afgezien van het feit dat de fiets door deze actie tweedehands onverkoopbaar is geworden.

Dieven

Had een babboe carve-e besteld. Met per ongeluk verkeerde regentent (curve-e). Regentent terug laten sturen maar geld nooit terug gekregen. Nieuwe regentent die ik had besteld. Dit keer wel de goede, ook nooit ontvangen. En na 4 maanden ook nooit mijn geld van terug gekregen. Waardeloos hoe de helpdesk alleen maar kan beloven dat ze contact met je opnemen of dat je binnenkort geld op je rekening kan verwachten wat gewoon nooit gebeurd. Geen geld en geen contact. Dieven
30 mei 2024

Slechte service

Er wordt niet gereageerd op mail of vraagformulier op eigen site nadat verkeerde artikel geleverd is. Pas na 8 weken het verkeerde artikel retour kunnen sturen, waarna het ook nog 4 weken zal duren voor ik mijn geld terug krijg. Slechte service en nog slechtere communicatie.
3 jun 2024
Half februari een monteursafspraak ingepland vanwege defect display. Wel betaald voor de beurt, maar monteur zou week later terugkomen voor de installatie van het scherm, maar tot op heden niet gebeurd vanwege de terugroepactie.
18 jun 2024
Verkeerde bestelling binnen gekregen…
20 mei 2024

De dienstverlening van Babboe is ronduit slecht.

De dienstverlening van Babboe is erg slecht op dit moment. Enerzijds begrijpelijk gezien de problemen met bakfietsen maar dat mag niet leiden tot geen enkele dienstverlening meer. Onze fiets heeft nu onderhoud nodig dat samen met de fiets gekocht is en het kan niet eens aangevraagd worden.
4 mei 2024
2 week.levertijd op een display ?.....me bakfiets go is niet te gebriiken en heb kindje met beperking en het is ons vervoersmiddel....we kunnen geen kant op
2 mei 2024

Snel!

Accessoires gister besteld, vandaag in huis! Mooie kwaliteit en topsnelheid🙏🏾☺️
4 mei 2024

Snelle server