Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.653 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

27 feb 2024
De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

4 mei 2024
2 week.levertijd op een display ?.....me bakfiets go is niet te gebriiken en heb kindje met beperking en het is ons vervoersmiddel....we kunnen geen kant op
2 mei 2024

Snel!

Accessoires gister besteld, vandaag in huis! Mooie kwaliteit en topsnelheid🙏🏾☺️
4 mei 2024

Snelle server

Snelle service
11 mei 2024

teleurgesteld

Altijd heel tevreden geweest over Babboe. Helaas zit nu fiets in terugroepactie. Al bijna 6 jaar trouwe en tevreden klant. Helaas hebben we nu nog steeds half mei geen duidelijkheid over welke termijn fiets opgehaald gaat worden en wat we er voor terug krijgen. Mensen die korter klant zijn, is een nieuwe fiets al voor onderweg!!! Tot nu toe altijd begripvol geweest. Dat is helaas veranderd.

De dienstverlening van Babboe is ronduit slecht.

De dienstverlening van Babboe is erg slecht op dit moment. Enerzijds begrijpelijk gezien de problemen met bakfietsen maar dat mag niet leiden tot geen enkele dienstverlening meer. Onze fiets heeft nu onderhoud nodig dat samen met de fiets gekocht is en het kan niet eens aangevraagd worden.

Efficiënter verpakken / beschrijving verbeteren

Efficiënter verpakken. Ik kreeg een doos van 30*20*20 cm en daar zat een plat onderdeel in ter grootte van een briefkaart. Tevens de beschrijving verbeteren welk noodzakelijk gereedschap benodigd is (biedt het ook aan in de webshop).
8 mei 2024
Geen samenwerking tussen de verschillende afdelingen met slechte klantbehulpzaamheid als gevolg.
7 mei 2024
Bestelling niet volledig ontvangen. 2x gemaild en 1x gebeld nog geen reactie terug gehad
10 mei 2024
Ik heb inmiddels 4 klachten/vragen ingediend en er wordt niets mee gedaan
Geen respons op retour aanvraag
14 mei 2024
13 apr 2024

Communicatie en informatie???

Ik heb 2 mails gestuurd met vragen om informatie. Na2 weken nig geen reactie. Hopelijk de goede spullen bij hen besteld, gokken zonder de gevraagde info maar de fiets moet rijden. Levertijd tot 2 weken en tt Rack en tracé krijg je uiterlijk een dag voor bezorging. Wauw, welke verbetering zou er nodig zijn.
13 apr 2024
Klachten worden niet serieus genomen. Wacht nog steeds op een belletje ivm reparatie remmen. Had dit al vorig jaar doorgegeven.
17 apr 2024
Gister een onderdeel besteld en vandaag in huis. Service zoals het hoort.
16 apr 2024
Gewoon een prettig vervoermiddel voor alles omdat ik geen rijbewijs heb
20 apr 2024
Snel verzonden