Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.645 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

16 mrt 2024

Levertijd en communicatie

Levertijd (sneller) en communicatie (meer duidelijkheid geven)
De kwaliteit van de onderdelen is bedroevend. De bakfiets zelf is prima, maar zodra je een mankement hebt gooien ze het op garantie. Net na de garantie brak mijn zadel af. Ik heb moeten smeken om een nieuw zadel, waar ik uiteindelijk 5 maanden op heb moeten wachten ivm niet leverbaar. Ondertussen heb ik de bakfiets 4,5 jaar en is al 2x het achterspatbord doorgeroest. Volgens Babboe omdat ik mijn fiets niet vaak genoeg schoonmaak. M.i. Is een kwaliteitsdingetje. Maar als hij binnen 2 jaar doorroest kan je binnen de garantie een nieuwe krijgen #tip. Na een kleine 3 jaar hield de stuurbediening ermee op wegens vochtproblemen, door een monteur er een nieuwe op laten zetten en deze stopte er na 3 maanden mee. Gelukkig binnen de garantie, maar vervolgens laten ze je er minstens 4 weken op een nieuwe wachten. Volgens de e-mail die ze sturen is hij niet op voorraad, bel ik er achteraan kan hij meteen opgestuurd worden. Heel bijzonder. Ik moet wel zeggen dat het personeel dat ik steeds aan de telefoon heb, me wel goed probeert te helpen. Ben je op zoek naar een relatief goedkope bakfiets met veel onderhoudskosten zou ik voor een Babboe gaan. Wil je kwaliteit, zou ik voor een ander merk gaan. Het is maar een tip. ;-)

Op alle fronten niet zo enthousiast …

Mogelijkheid geven om zelf een afspraak (en op korte termijn) in te plannen. Bij een grote beurt ook de accu en de desk checken op evt problemen. Zorgen dat de ketting niet zomaar twee dagen na check weer los kan gaan. Geen administratieve kosten vragen voor de bijkomende kosten (de grote beurt zelf kost al genoeg!)
Zorgen dat ze pakket optijd opsturen wacht al 2 weken heb nog niks.
Waarover wordt nu feedback gevraagd, dit is erg onduidelijk.
21 jan 2024

Lange levertijd en past niet goed

Lange levertijd, en huisje past niet goed op de bakfiets :-(
Lange levertijden, duur voor de kwaliteit die ze leveren.
2 jul 2023

kwalitatief niet wat ik verwacht had

Te veel gaat er stuk en te weinig meewerkend als er iets kapot is vlak nadat een monteur er aan gewerkt heeft
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Teleurstellend. Ik heb 2 artikelen besteld. Eentje heb ik nog steeds niet ontvangen. Besteld op 11 mei en het is nu de 26e. Track en trace kreeg ik vanuit Babboe pas na levering van het eerste deel. Hier zat ook geen pakbon in. Twee keer telefonisch contact gehad over deel 2. Eerste reactie was vrij simpel "wacht nog maar een week". Tweede contact werd mij beloofd diezelfde dag nog een mail te sturen met de stand van zaken. Die heb ik niet ontvangen. De dag erna gemaild, om dan te horen dat het tweede deel vergeten is op te sturen, vind ik onprofessioneel. Nu maar afwachten wanneer deel 2 bezorgd wordt...

Kussens bakfiers

Ik heb bij u kussen gekocht voor de baboe curve elektrische bakfiets. De kussens zijn mooi. Het is alleen een beetje jammer dat de bevestingsbanden helemaal niet corresponderen met de daarvoor gemaakte uitspringen in de zittingen van de bakfiets. Ik ben nu bang dat de banden snel zullen afscheuren omdat ze allemaal scheef getrokken worden. Het is lastig om dit te fotograferen met de kap erop. De bijgevoegde foto is van boven genomen.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Test dag op locatie was erg leuk. We waren niet verteld dat we het allemaal zelf moesten samenstellen. Ook lijkt het niet allemaal te passen. The twee zitplaatsen kussen is gemaakt voor de achterbank, niet de voorste, de één zitplaats kussen past niet helemaal naast de peuter stoel. Klanten service duurt lang voordat ze hebben mijn e-mail beantwoord en we moesten ook bellen om een reactie te krijgen.
23 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Binnen en buitenband besteld; de binnenband werd binnen een paar dagen geleverd, maar wel bij de buren en zonder een verzendbevestiging (deze kwam pas 3 dagen later). De buitenband was 2 weken later nog niet geleverd en is pas verzonden nadat ik er zelf achteraan had gebeld. Daar kreeg ik een verzendbevestiging met 3 verschillende data. Het was totaal onduidelijk wat er wanneer geleverd zou worden.
Geïmporteerde beoordeling
Bakfiets besteld met 1-2 weken levertijd. Uiteindelijk de bakfiets gekregen na 5 weken, echter zat de bakfiets helemaal onder het stof, beschadiging op de rand, zwarte vingers op de kussens en de fiets deed het niet. Doordat de fiets niet aan kon, was het niet mogelijk om deze te testen. Klantenservice Babboe was nog niet open. De chauffeur zat aan een planning vast, dus moest er vandoor.

Monteur top planning waardelozenhorken

Over de monteur is niets te klagen deze heeft uitstekende service geleverd. Maar op kantoor en planning zou het goed zijn de mensen een cursus klantvriendelijkheid volgen. 2x de afspraak afgezegd door inplannen op niet bestaand adres en ziekte zegt de planning. Bij critische vraag als antwoord dan stutten we het geld wel terug terwijl zij zelf onderhoud doen. Kortom kantoor horken
18 okt 2023

Veel en duur onderhoud en slechte service

De fiets zelf heeft regelmatig mankementen. Veelal in de aandrijving en met de remmen. De reparatiekosten starten vanag 50 euro, wat ik veel vind voor soms een kleine reparatie. De klantvriendelijkheid kan vele malen beter. Recent was er een defect dat pas ontstaan was nadat een monteur er aan gesleuteld had, de kosten van de reparatie van het nieuwe defect worden niet vergoed.
22 jul 2023

Matige service op leveren en retouren van onderdelen

Veel losse onderdelen verkrijgbaar. Voor retourzending moet je bellen en zelf verzendkosten betalen. Na een telefoontje geen retourlabel ontvangen. En een ander onderdeel is voor de deur neergezet en daar is geen afleverbewijs van opgestuurd. Ik ben niet tevreden over de service. + Dank voor de snelle reactie op deze beoordeling, het retourlabel heb ik echter nog niet ontvangen.
Antwoord van Babboe Nederland
27 jul 2023
Goedendag, Ik zie dat u met mijn collega Lisa contact heeft gehad en dat zij het u nogmaals gestuurd heeft. Hopelijk gaat het goed op deze manier. Excuses voor alle ongemak. Hartelijke groet, Alice - Team Babboe
25 nov 2023

IBO COP

Had een ibo cop besteld. Deze kwam binnen maar functioneerde niet. Helaas kan gebeuren. Hiervoor gebeld en aangegeven dat deze stuk was. De oplossing was er niet ik moest nog maar een nieuwe bestellen voor 86,- en de andere retourneren, dan zou ik binnen twee weken het geld teruggestort krijgen van de kapot geleverde ibo cop. Ik vind dit niet echt een passende oplossing.
9 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Klantenservice reageerd laat. Bestelling is niet volledig geleverd. Kwaliteit van de bakfiets is ook gewoon matig. De error 9 die ik krijg is maar heel matig opgelost bij de klantenservice. Correcte oplossing zou zijn :"Als het weer voorkomt, laat het weten dan komen we langs om het op te lossen".