Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.645 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

13 apr 2024

Communicatie en informatie???

Ik heb 2 mails gestuurd met vragen om informatie. Na2 weken nig geen reactie. Hopelijk de goede spullen bij hen besteld, gokken zonder de gevraagde info maar de fiets moet rijden. Levertijd tot 2 weken en tt Rack en tracé krijg je uiterlijk een dag voor bezorging. Wauw, welke verbetering zou er nodig zijn.
2 week.levertijd op een display ?.....me bakfiets go is niet te gebriiken en heb kindje met beperking en het is ons vervoersmiddel....we kunnen geen kant op
13 apr 2024
Klachten worden niet serieus genomen. Wacht nog steeds op een belletje ivm reparatie remmen. Had dit al vorig jaar doorgegeven.

Als het werkt, is het geweldig

Onze elektrische bakfiets is onmisbaar in ons gezin met drie jonge kinderen. We doen er alles mee! Sinds kort hebben we bewust geen auto eigen auto meer omdat we eigenlijk alles met bakfiets kunnen doen. Het probleem is alleen wel dat we erg veel gedoe hebben met de accu en de motor. We hebben nu al zo vaak een monteur moeten laten komen dat het irritant begint te worden. Zeker ook omdat we de bakfiets echt nodig hebben! We worden altijd wel fijn geholpen maar ik vind iedere paar maanden een defect aan de accu/motor geen kwaliteit.
I like that I have a 3 wheel, but the display doesn't last long in winter.I have the babboe for 3 years and they changed the display last winter and this winter again it's not working properly. Same goes for other people I know. They should improve this, maybe allowing the display to be removable.
Levertijd van bakfietd onderdelen te lang. Bedrijf moet hun voorraad verbeteren.
29 jun 2023
Snellere levertijden. Je bent afhankelijk. Je kunt niet naar een fietsenmaker. Als tie het doet is het goed, anders zit je gelijk.
Antwoord van Babboe Nederland
Dank voor je review. Niet iedere fietsenmaker wil of kan een Babboe repareren, dat klopt. Eenvoudige reparaties kunnen vaak nog wel verricht worden. Denk aan een lekke band, of een paneel vervangen. We hebben uiteraard onze eigen monteurs. Soms kan je ook bij een dealer in buurt terecht voor reparatie. Ik hoop dat deze informatie je verder helpt. Hartelijke groet, Alice - Team Babboe
20 okt 2023

City E - slechte displays

We hebben de City E 5 jaar geleden gekocht en gebruiken de bakfiets veel en met veel plezier. De onderhoudsservice aan huis is echt heel fijn en goed. Echter de displays die gebruikt worden voor o.a. de City E zijn vrij slecht, want ze kunnen niet tegen vocht. Omdat de displays niet afneembaar zijn, kun je die ook niet naar binnen halen bij slechter weer. Binnen 2 jaar gaat de display elke keer kapot en daarvoor hapert die al een half jaar. Erg jammer, want dit gaat ten koste van het fietsplezier. Hier moet echt een beter product bij geleverd worden door Babboe, want verder is het echt een hele goede fiets.
20 aug 2023
De babboe was snel geleverd en is fantastisch. Het leveren van de accesoires slecht. De levertijden kloppen niet. Baal ook best wel dat de hondenriemen weer uitstel hebben. I.p.v 2 a 3 weken nu weer 1 a 2 weken erbij. Jasbeschermer nu 14 weken ipv 3 a 5 werkdagen. De laatste laten we maar zitten. Worden over de levertijden niet op de hoogte gebracht. Zelf actie ondernomen per mail. Wel snel antwoord op de mail.
Geïmporteerde beoordeling
Alles ging eigenlijk goed met Babboe zelf maar met Westerman liep het vanaf de eerste x al stroef. Bakfiets zou op 29 mei geleverd worden en dat is 2e pinksterdag. Ik heb zelf Westerman gebeld en ze waren niet heel vriendelijk aan de telefoon. Uiteindelijk is de bakfiets op de 30e geleverd door een externe chauffeur die door Westerman was ingehuurd. Deze meneer wist niks van de bakfiets af, we moesten de zware bakfiets zelf met blote handen uit zijn vrachtwagen tillen (!) en uitpakken en verpakkingsmateriaal wilde hij ook niet meenemen. Kortom: we kunnen wel vingertjes naar Westerman blijven wijzen maar zij worden door Babboe ingehuurd en daar heb ik als klant niks mee te maken. Onderaan de streep hou ik Babboe verantwoordelijkheid voor deze slechte ervaring en de belabberde bezorg/aflever service. Op basis daarvan geef ik helaas een onvoldoende. Westerman heeft de overal experience voor Babboe verpest.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne bakfiets, wij hebben een babboe city. Wel jammer dat met het tweede bankje in de fiets geen ruimte meer is voor het peuterstoeltje, de stoel past nog net op de bank maar er blijft geen beenruimte over. Jammer dat de accesoires niet optimaal zijn voor de city. Jammer dat er geen twee kleuterstoelen of een kleuterstoel en peuterstoel naast elkaar passen. Geeft voor een klein kindje meer steun dan een bankkussen. Als er twee kindjes op het bankje zitten en je wil voor het jongste kindje een peuter of kleuterstoel gebruiken dan zit het tweede kindje op een hard bankje. Zou fijn zijn als er 1 groot kussen komt met een tussenschot en zijschotjes. Ik kan nu helaas alle gekochte accesoires niet meer tegelijk gebruiken.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De fietsen zijn super in prijs/kwaliteit en dat is dan ook de enige reden waarom ik heb gekocht. Het gjng al mis op de testdag, waar ondanks een afspraak niemand tijd voor ons had. Vervolgens dus de fiets maar online besteld, wat prima ging, maar met een veel langere levertijd dan aangeven. Nml 5 weken ipv 1 a 2 weken. Twee keer een mail gestuurd met nog een vraag, geen reactie op gekregen. Jullie hebben de boel momenteel in elk geval niet op orde en dat schaadt jullie.
21 jul 2023
Wij hebben de bakfiets gekocht vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Maar toch een beetje spijt dat we niet net voor een betere gegaan zijn. De display van onze fiets slaat vaak op hol, de service is dan prima en we krijgen regelmatig een nieuwe, maar je hoopt dat je zulke zorgen niet hebt voor je fiets. Ook vinden we hem een beetje luidruchtig bij het rijden (de standaard beweegt erg)
Antwoord van Babboe Nederland
24 jul 2023
Dag Jeanine Dank voor je review. Vervelend dat je problemen ondervindt met het display. Fijn dat het wordt opgelost, maar ik begrijp dat dit niet prettig is. Ik heb geen techniche kennis, en weet ook niet hoe dit mogelijk is. Wat betreft de standaard, misschien goed om eens na te kijken of je iets kunt aandraaien qua schroeven, bouten en moeren. Dat doe ik regelmatig even van mijn fiets en bak. Een bakfiets vangt meer 'klappen' op dan een gewone stadsfiets en heeft dit soort zelfonderhoud vaker nodig. Bij problemen, of vragen bel gerust even met onze klantenservice / technische serice. Hartelijke groet, Alice - Team Babboe
Geïmporteerde beoordeling
21 mei een E-mail gestuurd omdat ik Vragen had over een reparatie en een garantie . Vandaag gebeld met de klantenservice en hier een nare smaak aan overgehouden . Op mijn vraag of er mss al gereageerd was kreeg ik alleen te horen dat ze tussen twee systemen zaten . Ik kreeg niet het gevoel dat men bereid was mij verder te helpen
4 nov 2023

Goedkope rommel

De fiets is mechanisch gezien redelijk degelijk uitgevoerd. Echter, zaken als slot en verlichting (ook zeer belangrijk voor de veiligheid, in verschillende opzichten) zijn als goedkoopste van het goedkoopste uitgevoerd. En met name wat de verlichting betreft, vind ik dat best wel kwalijk. Echt ruimschoots ondermaats.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fiets is met een lege accu geleverd hierdoor geen testrit kunnen maken. Chauffeur zou contact opnemen met Babboe hierover, jammer dat je als klant hier niks van te horen krijgt. Ook een bagagedrager besteld waar niet alle schroeven bij geleverd zijn, hierop wacht ik nog op reactie van de klantenservice
9 nov 2023
Bij opmerkingen geef ik bewust aan welke dagdelen ik thuis ben. Zodat planning gelijk een moment kan plannen wat daar bij past. En toch wordt er een moment gepland waarop ik werk. Nu toch weer kunnen regelen dat ik thuis werk.
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bezorgdatum zonder bericht een week later bezorgd. Pakket niet te volgen. In de bevestiging e-mail staat alleen een e-mailadres dat niet werk en telefonisch klantenservice zeer beperkt bereikbaar qua tijden.
6 aug 2023

Vraag te vroeg gesteld

Ik krijg deze vraag over mijn bestelling... het is lastig beoordelen aangezien ik nog geen bestelling heb ontvangen. Het lijkt me daarom handig deze vraag te stellen nadat de bestelling is ontvangen.
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vriendelijke medewerkers en een leuk bedrijf (op bezoek/test dag geweest in Amersfoort). Onderhoud heb ik nog geen ervaring mee aangezien de fiets pas een maand oud is.