Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.645 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

16 apr 2024
Gewoon een prettig vervoermiddel voor alles omdat ik geen rijbewijs heb
20 apr 2024
Snel verzonden
16 apr 2024
De service is heel fijn. Onderhoud aan huis.
Ik ben tevrede, geen klachten. Ik vind de prijzen wel stevig, maar goed bijna alles is tegenwoordig duur
3 mrt 2024
Duidelijke site en keuzehulp. Nadeel: 2 tot 3 weken levertijd op een simpel onderdeel!
Snelle reactie op mijn aanvraag voor een onderhoudsbeurt. Wat beter kan, dat is dat mail persoonlijker van, Beste, staat er nu vaak boven of Beste Babboe klant....
Levertijden zijn heel lang. Bijvoorbeeld "onbekend" of "onbekend, meer dan 20 weken".
Levertijden zijn heel lang. BIjvoorbeeld "onbekend" of "onbekend, meer dan 20 weken"
De service
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Dit was mijn eerst bestelling bij Babboe. En ik ben over het algemeen tevreden. De chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam waar nodig. Alleen was hij Engel sprekend. Op zich niet erg maar had toch wat technische vragen en dan maakt het communiceren in een andere taal toch niet zo fijn. Het is toch een dure aankoop dus je wilt zeker zijn dat alles klopt en dat je ook alles weet. 2 spullen waren niet geleverd, de anti-slipmat voor in de bak en de bakrand. Deze stonden netjes in mijn bon dat nageleverd worden. Echter wist de chauffeur hier niets over. Dus ik wou een notitie laten maken (zoals omschreven in jullie handleiding) maar dat wou hij niet. Hij heeft wel gebeld en me de informatie gegeven dat het nageleverd wordt dus ik heb vertrouwd op zijn woord. Dit was wel een beetje rommelig. Maar als ik de spullen snel ontvang ben ik zeer tevreden!!
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond de testrit op jullie testlocatie en de hulp die we daarbij kregen goed. Echter heeft de dame die ons hielp, ons verkeerd ingelicht over de accessoires. We hebben op haar aanraden een matje voor op het bankje gekocht, en voor onzd jongste het baby/peuterstoeltje. Zij gaf aan dat die samen op de fiets gemonteerd konden worden. Echter is dat totaal niet het geval. Het stoeltje kan niet bovenop het kussen omdat de gaten waar de schroeven doorheen moeten dan achter de kussen zitten, zowel op het zitdeel als op de rugleuning. Nu moet onze oudste dus gewoon op het hout zitten totdat de jongste oud genoeg is om uit het stoeltje, op het bankje te mogen. Hier balen wij wel van. De toezegging dat dit kon heeft voor ons meegewogen in de keuze voor babboe.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bezorging was slecht. Ik moest ter plekke iemand erbij regelen om te helpen met het uitladen van de fiets. Want de bezorger kon dit niet alleen. Hij wilde direct een handtekening van afleveren want hij moest direct door. Het testfietsen van 10 minuten zoals in de mail vermeld stond kon niet. In de mail stond ook dat als er een accessoire ontbreekt de chauffeur hier een notitie van zou maken, deze chauffeur had hier nog nooit van gehoord en hij wist ook niet hoe hij dat moest doen. Ik verwacht ook van een fiets van bijna 4000 euro dat het verpakkingsmateriaal weer mee retour wordt genomen.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op zich alles prima verlopen, alleen levering lastig. Er wordt vermeld dat er in overleg een datum zou worden afgesproken voor levering. Ik kreeg echter een bericht dat op enig moment bakfiets geleverd zou worden. Dit tijdstip kwam mij absoluut niet uit daar ik eigen praktijk heb en niet zo maar weg kan gaan. Helaas kon er geen ander tijdstip gekozen worden. Heb toen anderen in moeten schakelen om thuis bakfiets te ontvangen. Daardoor was ik zelf niet in staat om controle uit te voeren bij levering, zoals door jullie geadviseerd. Dus dat kan ik niet positief waarderen.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerste ervaring met babboe en die is positief. Klein kritiekpuntje op de bezorging: - ik kreeg een email met de bezorgdatum, 2de pinksterdag. Ik heb zelf contact moeten opnemen of dit inderdaad klopt. Dat bleek niet het geval. De bezorgdatum is gewijzigd. - in de email stond de verwachte bezorgtijd tussen 8 en 10 uur. Uiteindelijk was de bezorger pas om 11 uur bij mij. - in de email stond dat ik een proefrit van 10 minuten kon/moest maken. Helaas is de fiets met lege accu geleverd waardoor de proefrit niet door kon gaan.
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind de fiets als ie fietst heel fijn. En de verkoop verliep ook soepel. Ik was wel een beetje teleurgesteld dat toen ik emailde over het probleem met de 6e versnelling, ik naar een filmpje werd verwezen, terwijl er inmiddels ook al problemen met de rem waren. Beide personen verwezen naar een email die ik zou ontvangen voor een afspraak met de monteur, maar deze kreeg ik na het weekend. Was verder niet erg, maar had hem meteen verwacht.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed! De bakfiets is super alleen het enige wat wel wat verbeterd mag worden is de duidelijkheid van levering of als er vertraging is ze een mailtje uit sturen ik had B.V. producten nabesteld waarbij stond 1-3 werkdagen maar vervolgens is het 15 dagen later geleverd. Prima verder maar stuur dan wel even de klanten iets na of zet er geen verwachting bij Het gemak van de website etc was super dat was het enig puntje wat beter zou mogen.
29 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede en snelle levering echter niet zoals aangegeven op de site. Echter de bezorger had totaal geen kennis van de fiets. Hij wist niet eens hoe hij aan moest en ik zelf als nieuwe klant natuurlijk ook niet. Maar bleef wel pushen op de tijd. De beste meneer heeft ook niet geholpen met uitpakken maar had zelf wel hulp nodig om de fiets uit zijn wagen te krijgen. Het afleveren moet een feestje zijn geen gestrest moment.
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
We wachten nog op het kussen dus niet alles is nog binnen Helaas vlogen de doppen op de baboe Dog klep er al na de eerste keer openen er meteen spontaan af dus weer erop gezet. Na de tweede rit vloog een dop er weer af. Hoewel ik hem wel voorzichtig open maak Nu zijn beide doppen eraf. Ook een sluiting schoot spontaan los maar volgens mij horen daar eigenlijk aan beide kanten een pinnetje in? Geen idee.