Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.646 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

Snel!

Accessoires gister besteld, vandaag in huis! Mooie kwaliteit en topsnelheid🙏🏾☺️
17 apr 2024
Gister een onderdeel besteld en vandaag in huis. Service zoals het hoort.

Snelle server

Snelle service
23 apr 2024
22 apr 2024
21 apr 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Levertijd volgens website 1-2 weken, ik had het stoeltje binnen 3 dagen al in huis, heel fijn! En het kleuterstoeltje was ook enorm afgeprijsd dus voor weinig geld een mooi stevig zitje.
24 mrt 2024

Babboe staat voor mij voor kwaliteit

17 feb 2024
Telefonische goed bereikbaar, behulpzaam vriendelijk , komen afspraken na , geven duidelijke uitleg op mijn vraag in begrijpelijke taal. Stuurde in mail nog n link om juiste produckt vrijblijvend te kunnen bestellen , toppers !!
Service is goed. Ik heb net weer een grootonderhoud geboekt. Al 6 jaar de Max-e en nooit geen problemen. Ben afhankelijk van de Max-e.....
Heel erg goed geholpen. Fiets is helemaal nagekeken (zoals ik elk jaar doe) en er is goed meegedacht voor een oplossing voor mijn kapotte display en de lange levertijden voor deze displays. Ik kan weer heerlijk fietsen! Bedankt!
PK
Paul K.
Beverwijk
Goede kwaliteit en snel ontvangen!
18 feb 2024
Babbie doet er alles aan om goede service te geven
👍
17 feb 2024
JN
Jos N.
Haarlem
Goede service, houden zich aan gemaakte afspraken. Sturen juiste spullen op. Bij reparatie werd iets niet in rekening gebracht ondanks dat de garantie eigenlijk al was verlopen, wat laatst flink scheelde in de kosten. Fijne bakfiets waar we al jaren lang van genieten. Behalve de vocht in de display weinig problemen