bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl
Beoordelingen:

982 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.997 beoordelingen in totaal  

4,87
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bono.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot nu krijg ik niks

Ik bestelde van een week maar ik krijg tot nu niks, heel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
14 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen via onze klantenservice. Zij zullen het probleem voor je oplossen.
MB
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds niets ontvangen...
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
28 dec 2023
Goedemiddag, Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij het verder kunnen oppakken? We zullen er dan uiteraard alles aan doen om het pakket alsnog bij je geleverd te krijgen. Excuses voor het ongemak.
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verliezen mijn pakket
Beoordeling melden