Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
in eerste instantie kon
men niet een gunst doen
om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde.
En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze
8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
in eerste instantie kon
men niet een gunst doen
om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde.
En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze
8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
Beoordeling melden
13 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Tot nu krijg ik niks
Ik bestelde van een week maar ik krijg tot nu niks, heel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
14 sep 2023
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen via onze klantenservice. Zij zullen het probleem voor je oplossen.
16 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen wel betaald....
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
17 jul 2023
Beste Lody, wat verevelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd. We hebben nog geen contact met je gehad over dit probleem, dus ik zal je een mail sturen om dit probleem op te lossen. Als het oorspronkelijke pakket is kwijt geraakt tijdens de verzending, sturen we uiteraard een nieuw pakket op of storten we je geld terug. Bij Bono weet je zeker dat je krijgt waar je voor betaald. We spreken elkaar snel om dit probleem op te lossen. Gr Justin
Goedemiddag,
Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij het verder kunnen oppakken? We zullen er dan uiteraard alles aan doen om het pakket alsnog bij je geleverd te krijgen.
Excuses voor het ongemak.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.