bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor bono.nl

198 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Snelle levering, maar zo’n grote doos die met een smerig busje wordt besteld is niet meer van deze tijd. Geef Iig de optie om klein verpakt met de elektrische fiets te laten bezorgen. In Leiden doet Moss dat goed en gezond!

31 okt. 2022
Wij hebben een bestelling geplaatst op 23/10 , en zou de volgende dag verstuurd worden , met track en trace code ,maar niets meer gehoord en geen bestelling gezien. Daarnog een berichtje verstuurd , wanneer de bestelling geleverd zou worden , maar tot heden geen antwoord. zeer droevig.

Beoordelingen voor bono.nl

8 nov. 2022
I would like to receive my order BONO_62109_NL, which I paid 8 days ago
31 okt. 2022
28 aug. 2022
ik heb vitamines besteld maar ze waren allemaal verlopen!
18 jan. 2022
Mijn haren zijn heel droog en vettig en dat was nog niet zo voordat ik deze gummies heb besteld dus het werkt niet voor mijn haren
27 feb. 2022
product een week geleden besteld, nog onderweg met de bezorger. Verbeter haar reageert ook niet op de mail.
8 feb. 2022
Treurig….pakje is niet aangekomen