bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.539 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 mrt. 2023
Everything was great. Only comment really has little to do with bono but much to do with DHL. DHL is my area is the worst shipping company. They lie about attempted deliveries, they have been known to steal shipments and they are never on time when they actually DO deliver. Offering other delivery options would make it a perfect experience.

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

14 jan. 2024
Verliezen mijn pakket
20 dec. 2023
Bestelling niet ontvangen
28 dec. 2023
Goedemiddag, Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij het verder kunnen oppakken? We zullen er dan uiteraard alles aan doen om het pakket alsnog bij je geleverd te krijgen. Excuses voor het ongemak.
17 dec. 2023
Bestelling niet compleet
29 mei 2023

Waardeloos geen nuchter personeel en u

11 apr. 2023

Pakket niet ontvangen door fout bpost. In afwachting reactie bono.

Ik heb mijn pakket vrijdag 07/04/2023 niet ontvangen door een fout van bpost. Joost weet waar ze het afgeleverd hebben, als ze het effectief al afgeleverd hebben. Ik heb de bestelde producten ten laatste deze week nodig en ben in afwachting van een reactie van bono. Afhankelijk van hoe bono deze zaak aanpakt wil ik gerust alsnog 5 sterren geven indien het snel en adequaat verloopt.
11 apr. 2023
Hey daar! Wat vervelend dat je pakket niet is aangekomen door een fout! Laten we dit snel samen oplossen. Stuur even een mailtje naar info@bono.nl met je bestelgegevens, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je de producten alsnog op tijd in handen hebt. We waarderen je geduld en staan klaar om dit tot een positieve ervaring om te buigen. Hopelijk kunnen we die 5 sterren alsnog verdienen! 😊Groet, Julie
1 mrt. 2023
Neem jullie verantwoordelijkheid als je iets stuurt dat slecht is, ik ken goli nutrition al lang en weet dat de smaak beetje bitter is , maar wat jullie opstuurde was gewoon slecht en vervallen, lopende en alles kleefde aan mekaar van de gummies die in erin zaten! Schande!
17 apr. 2023
De bestelling nog steeds niet ontvangen en via de kopersbescherming is er ook nog niks geregeld.
17 apr. 2023
Hey daar! We vinden het erg vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet is aangekomen en dat je via de kopersbescherming nog geen oplossing hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak en we willen je graag helpen. Neem alsjeblieft contact met ons op via info@bono.nl zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Warme groet, Julie
13 sep. 2023

Tot nu krijg ik niks

Ik bestelde van een week maar ik krijg tot nu niks, heel slecht
14 sep. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen via onze klantenservice. Zij zullen het probleem voor je oplossen.
16 jul. 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen wel betaald....
17 jul. 2023
Beste Lody, wat verevelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd. We hebben nog geen contact met je gehad over dit probleem, dus ik zal je een mail sturen om dit probleem op te lossen. Als het oorspronkelijke pakket is kwijt geraakt tijdens de verzending, sturen we uiteraard een nieuw pakket op of storten we je geld terug. Bij Bono weet je zeker dat je krijgt waar je voor betaald. We spreken elkaar snel om dit probleem op te lossen. Gr Justin
25 mei 2023
Ik heb het bestelde nog steeds niet gekregen
MB
6 okt. 2023
Na een week nog steeds niets ontvangen...
13 mrt. 2023
Mijn bestelling is NIET aangekomen
15 mrt. 2023
Hi Luc, wat vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en willen je graag helpen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We willen je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je situatie kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons bereiken via telefoon op 020 261 9150 of per e-mail op info@bono.nl. We staan voor je klaar om je te helpen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en we hopen dit snel voor je op te lossen. Vriendelijke groet, Julie