bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

9 jul 2023
Hoewel heel snel geleverd,de 4 potjes zouden in een 4x zo kleine doos kunnen. Willen jullie daar ook eens rekening mee houden ivm duurzaamheid?
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat onze inpakmachine soms nog te grote dozen snijdt. Het voordeel is echter dat we, in tegenstelling tot veel andere winkels, geen opvulmateriaal gebruiken. Dit is natuurlijk positief voor het milieu. Op korte termijn zullen we overstappen naar een nieuwe inpakmachine, waarmee we nog nauwkeuriger dozen op maat kunnen snijden en meer kunnen besparen. Ik hoop dat je de volgende keer tevreden zult zijn over het formaat van de verzenddoos die we gebruiken en dat we geen opvulmateriaal nodig hebben. ^Justin
2 mei 2023
ER was probleem met de levering van het pakket Alle communicaties waren niet ok
3 mei 2023
Hallo daar! Wat jammer om te horen dat er een probleem was met de levering van je pakket en dat onze communicatie niet helemaal soepel verliep. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten! Maar maak je geen zorgen, we staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog de best mogelijke service krijgt. Onze klantenservice is er om jou te ondersteunen en eventuele problemen op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via info@bono.nl en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je weer blij bent met je aankoop bij Bono! Dankjewel voor je feedback en we hopen snel van je te horen! Warme groet, Julie
27 apr 2023
2 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We willen graag verbeteren en daarom horen we graag wat er precies tegenviel. Stuur ons gerust een mailtje naar info@bono.nl zodat we kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen. We hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden. Warme groet, Julie