bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.738 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

31 jul 2023
De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid

Beoordelingen voor bono.nl

Meest recente eerst
9 jul 2023
Hoewel heel snel geleverd,de 4 potjes zouden in een 4x zo kleine doos kunnen. Willen jullie daar ook eens rekening mee houden ivm duurzaamheid?
Antwoord van bono.nl
10 jul 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat onze inpakmachine soms nog te grote dozen snijdt. Het voordeel is echter dat we, in tegenstelling tot veel andere winkels, geen opvulmateriaal gebruiken. Dit is natuurlijk positief voor het milieu. Op korte termijn zullen we overstappen naar een nieuwe inpakmachine, waarmee we nog nauwkeuriger dozen op maat kunnen snijden en meer kunnen besparen. Ik hoop dat je de volgende keer tevreden zult zijn over het formaat van de verzenddoos die we gebruiken en dat we geen opvulmateriaal nodig hebben. ^Justin