bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.539 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 mrt. 2023
Everything was great. Only comment really has little to do with bono but much to do with DHL. DHL is my area is the worst shipping company. They lie about attempted deliveries, they have been known to steal shipments and they are never on time when they actually DO deliver. Offering other delivery options would make it a perfect experience.

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

26 jan. 2024
Goede snelle levering. Alleen de verpakking was slecht. Grote doos met potten pillen er los in. Ook was de doos open en konden de potten er zonder de doos te openen worden uitgehaald.
5 feb. 2024
Prima service
4 feb. 2024
11 jan. 2024
Mijn bestelling kwam snel en prima aan, maar ik geef geen 5 sterren omdat ik van Bono een geschenkje mocht uitkiezen en dat kwam niet mee!
AD
Andre D.
Mechelen
15 jan. 2024
Ik heb nog geen lange ervaring met het product daar ik nog niets over zeggen maar wat de bestelling betreft dat ging heel vlot en correct
14 jan. 2024
De bezorgdiensten vragen aan te bellen, het is beneden in de hal van het appartementencomplex gelegd!
19 jan. 2024
Snelle en correcte aflevering. Goed service.
CD
Coen D.
Hoofddorp
12 jan. 2024
Prijs van supplementen is enorm gestegen
5 jan. 2024
19 jan. 2024
13 jan. 2024
7 dec. 2023
Wat ik heb besteld heb ik gekregen, buiten de extra gratis cadeau dat ik mocht kiezen was er niet bij, wat ik wel jammer vond. Voor de rest goede service.
16 dec. 2023

Slechts een keer wat besteld.

Na slecht een bestelling is het niet mogelijk een serieuze recentie te schrijven.
26 nov. 2023
Correcte levering, tot op heden geen problemen gehad.
23 nov. 2023
Edward W.
Haarlem
28 nov. 2023
2 nov. 2023
Het bestelde product dat ik had besteld bleek verkeerd te zijn,de fout lag bij mij! Toen heb ik het goede product opnieuw besteld en de volgende dag had ik het in huis. Het verkeerde product geretouneerd en het geld daar van had ik 4 werkdagen op mijn rekening👍👍
6 nov. 2023
De prijs en hoeveelheid capsules , indien mogelijk uitbereiding aanbod natuurextracten gebruikt in de natuurgeneeskunde . Ook de hoeveelheid extract in mg per caps is zeer belangrijk wat werkzaamheid betreft.