bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor bono.nl

198 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Snelle levering, maar zo’n grote doos die met een smerig busje wordt besteld is niet meer van deze tijd. Geef Iig de optie om klein verpakt met de elektrische fiets te laten bezorgen. In Leiden doet Moss dat goed en gezond!

31 okt. 2022
Wij hebben een bestelling geplaatst op 23/10 , en zou de volgende dag verstuurd worden , met track en trace code ,maar niets meer gehoord en geen bestelling gezien. Daarnog een berichtje verstuurd , wanneer de bestelling geleverd zou worden , maar tot heden geen antwoord. zeer droevig.

Beoordelingen voor bono.nl

Keurig op tijd geleverd
20 nov. 2022
6 nov. 2022
14 okt. 2022
Bone beschikt over een zeer uitgebreid assortiment met kwaliteits producten. Levering en bestelling verlopen soepel en vlot.
28 okt. 2022
Supersnel geleverd! ‘s Avonds besteld, de volgende morgen in huis. En dat voor een heel redelijke prijs. Prima!
20 okt. 2022
19 okt. 2022
22 sep. 2022
14 sep. 2022
niettein lukttkul schrijvenjirhcs HierreiHteI H
5 sep. 2022
16 aug. 2022
Snelle verzending en breed assortiment in wat ik zocht.
16 aug. 2022
Dagje later geleverd dan aangegeven, maar top product
12 aug. 2022
Kleine verpakkingen zou beter zijn
9 aug. 2022
8 aug. 2022
11 jul. 2022
De eerste bestelling kon ik gewoon betalen via mijn bank (IDeal) maar de tweede keer lukte dat niet en kon het alleen via de creditcard wat ik liever niet wil want van mijn man. Verder prima!
6 apr. 2022
fijn product maar te kort in gebruik om te beoordelen,maar mijn haar word een beetje krullerig,was anders heel steil.
9 jan. 2022
Snelle levering, alleen had de verpakking iets kleiner mogen zijn. 1 ding in een hele grote doos.
15 mrt. 2022
In eerste instantie wat probleempjes met mijn bestelling, maar deze zijn snel goed opgelost.
4 mrt. 2022
Het was de eerste keer dat ik iets bij jullie besteld had en alles was in orde Leuk zo