bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

Het zorg dat ik minder pijnlijke gewrichtenen heb
Antwoord van bono.nl
Hallo, Het is geweldig om te horen dat onze producten je hebben geholpen met het verminderen van pijn in je gewrichten. Bij Bono streven we ernaar producten aan te bieden die niet alleen van hoge kwaliteit zijn, maar ook een positief effect hebben op de gezondheid en het welzijn van onze klanten. Bedankt voor het delen van je ervaring, en mocht je verdere ondersteuning nodig hebben of meer informatie wensen over onze producten, voel je vrij om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
10 jul 2024
11 jul 2024
Bedankt voor de 4 sterren! We waarderen je feedback enorm. Als je nog vragen of suggesties hebt, horen we het graag.
MS
Mohamed S.
Anderlecht
9 jul 2024
Goede prijs en kwaliteit verhouding Snelle levering Jammer zou nog wat meer prijs kortingen en geschenken moeten geven
11 jul 2024
Bedankt voor je review en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. We begrijpen je wens voor meer prijskortingen en geschenken. We zullen deze suggestie zeker overwegen voor toekomstige verbeteringen. Blijf onze aanbiedingen in de gaten houden! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
JG
JP G.
Heesmkerk
8 jul 2024

Goed product.

1 Goede software voor de bestelling. 2 De levering was binnen de beloofde tijd. 3 Het geleverde product voldoet aan de bestelling.
11 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons product en de gehele bestelervaring. Jouw opmerkingen helpen ons om onze service te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
7 jul 2024
Fijne producten ontvangen. Helaas was een product kapot. Gemaild en prettige en goede oplossing aangebodengekregen, waardoor het vertrouwen weer hersteld is.
11 jul 2024
Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de producten en dat we het probleem snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Het is ons doel om het vertrouwen van onze klanten te behouden en te versterken. We waarderen je begrip en geduld. Als je in de toekomst nog vragen of problemen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
11 jul 2024
Bedankt voor de 4 sterren! We waarderen je feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je geweldige review en de 4 sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de nette verpakking. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en jouw positieve feedback is een fantastische motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
3 jul 2024

Bono betrouwbaar

Bono heeft -natuurlijke suplementen -prijs is betaalbaar -snelle levering -goede communicatie -betrouwbaar
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat je ervaring soepel en probleemloos was. Bij Bono streven we ernaar om: Natuurlijke supplementen aan te bieden Betaalbare prijzen te hanteren Snelle leveringen te garanderen Goede communicatie te onderhouden Betrouwbaar te zijn We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
2 jul 2024
PA
poyan A.
Brussel
27 jun 2024
Goede prijs. Snel geleverd. Fijn dat het mogelijk is achteraf te betalen via klarna zonder extra kosten
24 jun 2024
22 jun 2024
20 jun 2024

Lekker bezig!

Ruime keus, regelmatig aanbiedingen en snelle levering!
21 jun 2024
Beste, Hartelijk dank voor je vijfsterrenreview! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze ruime keuze, regelmatige aanbiedingen en snelle levering. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
HB
Henk B.
Rijssen
17 jun 2024
Snel geleverd, maar omschrijving op de artikelen in Engels ipv Nederlands
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. We begrijpen dat de Engelse omschrijving op de artikelen verwarrend kan zijn en we zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
16 jun 2024
Betere info omtrent te verwachten ontvangst
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen je suggestie voor betere informatie omtrent de te verwachten ontvangst van bestellingen. We zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
15 jun 2024

Laat maar goed

Alles is mooi verpakt toegekomen, wel een dag later dan voorzien
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat alles mooi verpakt is aangekomen. Onze excuses dat de levering een dag later was dan voorzien. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
14 jun 2024