bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

Bono is een top winkel! Heb een paar keer de klantenservice gecontacteerd en ik ben zo goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Ook komt alles wat ik bestel super snel aan en krijg ik altijd uitgebreid antwoord op vragen. Het is echt mijn favoriete website voor supplementen en andere producten. Soepeler, fijner, en beter benaderbaar dan de andere websites waar ik van bestel. Ik raad Bono altijd aan aan mijn vrienden met deze redenen!

Erg tevreden

Ik was erg blij dat ik Bono vond toen ik zocht naar supplementen die mijn vaste adressen uitverkocht waren en dat voor zeer goede prijzen vergeleken met anderen. De korting die ik daarbij kreeg maakte het helemaal fijn. Snelle verzending (volgende dag) zoals aangegeven en geen verzendkosten boven de 35 euro maakt het al met al een prima ervaring en ik zal Bono zeker nog eens bezoeken.
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen en de snelle verzending. Het is geweldig om te weten dat de korting en gratis verzending boven de 35 euro je ervaring nog beter hebben gemaakt. We streven ernaar om altijd de best mogelijke service te bieden, en jouw feedback is een fantastische motivatie voor ons team. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen bij Bono! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono

Bono: Supersnel en Altijd Wel

Ik koop al lange tijd mijn supplementen bij Bono. Zelfs als ik ‘s avonds laat iets bestel, krijg ik het de volgende dag. Bovendien kan ik alles vinden wat ik wil. Onlangs is het productassortiment gediversifieerd. Ik zie in een jaar aanzienlijke vooruitgang. Als trouwe klant ben ik tevreden over de klantenservice van Bono. Dank je wel Bono☺️
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je al lange tijd tevreden bent met onze service en ons productassortiment. Het is geweldig om te weten dat je zelfs laat op de avond kunt bestellen en het de volgende dag ontvangt. Jouw positieve feedback over onze klantenservice en de diversificatie van ons productassortiment is een geweldige motivatie voor ons team. Dank je wel voor je trouwe klandizie en je vriendelijke woorden! 😊 Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
To be honest the best webshop what I have ever seen. Good elements and very precious properties settings for them and the order also came in time additionally here you are able to buy the best sports active multivitamin. So respect to them in every respect. I have learnt a lor from them.
Antwoord van bono.nl
Hello, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our webshop and that you appreciate the quality and range of our products, including our sports active multivitamin. We strive to provide our customers with the best possible service and product selection. It's also great to know that you've found our platform informative and helpful. If there's anything more we can do for you, or if you have any questions in the future, please don't hesitate to reach out. Best regards, Mac Weimar Customer Service, Bono

Bono un webshop de qualité

Service hyper rapide, vaste choix de produits de qualité, stock disponible. C'est aussi un des seuls distributeurs officiels de la marque Now Food qui est très souvent victime de contrefaçon. Spécialiste des soins capillaires innovants mais aussi des complements anti-aging et beauté.
Antwoord van bono.nl
Bonjour, Merci beaucoup pour votre commentaire positif et pour avoir pris le temps de partager votre expérience avec nos produits et services. Nous sommes ravis d'entendre que vous êtes satisfait de la rapidité de notre service, de la variété de notre gamme de produits et de notre statut de distributeur officiel de la marque Now Food. Chez Bono, nous nous efforçons toujours de fournir à nos clients des produits authentiques et de haute qualité, en particulier dans les domaines des soins capillaires innovants et des compléments anti-âge et beauté. Votre reconnaissance de nos efforts nous motive à continuer à améliorer notre service. Nous vous remercions de votre confiance et espérons continuer à répondre à vos attentes dans le futur.

Kopen bij Bono een aanrader

Kopen bij Bono is voordelig en handig alle bekende merken zijn interessant geprijsd en meestal uit voorraad leverbaar. De snelle levering is fantastisch. Ik bestelde vroeger in de USA maar Bono levert voor een betere priis en levertijd
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de prijzen, de beschikbaarheid van bekende merken, en onze snelle levering. We zijn blij dat we je een betere ervaring kunnen bieden dan je eerdere bestellingen uit de USA. Jouw tevredenheid is voor ons heel belangrijk, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
4 jul 2024
er was iets mis gegaan met mijn bestelling. ik had een ander artikel omtvangen dan verwacht. nog voordat het verkeerde artikel terug ontvangen was kreeg ik mijn juiste artilkel al binnen.
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je review en de 5 sterren! We waarderen je begrip en geduld. Het spijt ons te horen dat er iets mis was gegaan met je bestelling, maar we zijn blij dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen. Het is geweldig om te weten dat je het juiste artikel al hebt ontvangen voordat het verkeerde artikel terug was. Jouw positieve feedback is een geweldige motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
28 jun 2024
I loved the wide variety of products availand the super fast delivery! Don't know if it is possible, but maybe compare different products for consumer to make a more informed decision?
MB
Martine B.
Wevelgem
1 jul 2024

top service aan zeer mooie prijzen

jullie site vind ik fijn omdat jullie een ruime keus hebben van de NOW serie producten aan zeer scherpe prijzen. En jullie verkopen ook de biovea hormoon-crèmes wat zeer goed werkt.

Snel en vlot

Toegankelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering. De producten zijn van hoge kwaliteit en daardoor is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat je onze website toegankelijk vindt en het bestelproces makkelijk en snel. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding. We streven ernaar om deze hoge standaard te behouden en hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
30 jun 2024
Bedankt voor de zomer korting, De Beste supplementen aan de Beste Prijs . En ook in orde de grote Voordeel verpakkingen meer caps Per inhoud .
TE
Theo E.
Keerbergen
27 jun 2024
ZEER VLUGGE LEVERING ! ALLES PERFECT ZOALS GEVRAAGD ! Bedankt en ik zal zeker eerst een bij jullie kijken alvorens ergens anders te gaan zoeken ...
4 jul 2024
Snel en gemakkelijk bestellen, snel geleverd. Ik bestel heel vaak, en bijna elke keer krijg ik leuke actie en korting!☺️Ik ben helemaal tevreden!
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je onze bestelprocedure snel en gemakkelijk vindt, en dat je tevreden bent met de snelle levering. Het is geweldig om te weten dat je vaak bestelt en geniet van onze acties en kortingen. Jouw positieve feedback is een geweldige motivatie voor ons team. We zijn blij dat je helemaal tevreden bent! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
8 jul 2024

Parcel has arrived in time

Parcel have arrived in time, it has been proper packed and company informed us about even small changes in arrival time. Well organized service.
30 jun 2024
Fijne website met veel keus. De producten zijn overzichtelijk met duidelijke uitleg. Je aankoop wordt snel verzonden. Aanrader wat mij betreft!
Een heel vlugge levering van de bestelde producten. Eens de bestelling is geplaatst, wordt er ‘s anderendaags geleverd. Een dikke proficiat 👍.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Bij Bono zetten we ons in om altijd een efficiënte service te bieden, en het is fijn te weten dat dit gewaardeerd wordt. Jouw complimenten geven ons extra motivatie om op dit niveau door te gaan. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
L'
Loek '.
LEIDSCHENDAM
29 jun 2024

Super goed

De snelle service .Maandag besteld de volgende dag werd het al afgeleverd door post NL.U hoeft niks beter te doen zijn tevreden klant .
Ik vond alle producten en aanbiedingen leuk die het bedrijf de hele dag aanbiedt via de klantenservice die werkt om de klant te
Antwoord van bono.nl
Bedankt voor je complimenten! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en aanbiedingen, en dat onze klantenservice aan je verwachtingen voldoet. We streven ernaar om onze klanten continu de beste ervaring te bieden. Mocht je nog suggesties of vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
10 jul 2024
Goede en snelle levering! Misschien kunnen jullie iets minder verpakkingsmateriaal gebruiken? Dat zou helemaal mooi zijn.
11 jul 2024
Bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling! We waarderen je suggestie over het verminderen van verpakkingsmateriaal. We streven ernaar onze milieuvriendelijkheid te verbeteren en zullen dit zeker meenemen in onze toekomstige beslissingen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
9 jul 2024
goede prijs kwaliteits verhouding. Product enkel beschikaar in via amazon uit VS en gelukkig ook verkrijgbaar via Bono
11 jul 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We doen ons best om unieke producten beschikbaar te maken buiten Amazon. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono