bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

719 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht
11 aug 2023

Een jong bedrijf die alles goed doet.

Overzichtelijke site en gemakkelijk een bestelling te plaatsen. Via de track en trace prima op de hoogte gehouden. Had mijn bestelling de andere dag al in huis. Product voldoet aan de verwachting en nog een gratis Product erbij gekregen.
HR
Henk R.
Vogelwaarde
12 aug 2023

Uitzonderlijk goed

Er zijn Nederlandse bedrijven die er 10 dagen over doen om iets uit voorraad te leveren. Bij Bono bestellen is mijn ervaring tot nu toe, vandaag bestellen, morgen in huis!!! En de prijs/kwaliteit is ook goed, dus het kan wel.
26 jun 2023
De prijsstelling was goed, ik heb er diverse vergeleken, zij waren de goedkoopste. Omdat ik al eerder klant was, kreeg ik ook nog 10% korting. Tevens hele vlotte levering.
13 jun 2023
Na een telefoontje, omdat er met het opsturen iets was mis gegaan, werd het uitstekend gecorrigeerd met extra telefonische informatie en een refund. Kon niet beter!
IB
I. B.
Borne
2 okt 2023

Betaïne HCL 648mg

Het helpt mij op een natuurlijke manier tegen maagzuur, na plm. 15 jaar maagzuurremmers te hebben gebruikt.
TOP Kwaliteit van producten. Producten dat worden verkoopt door bono zijn van goed/top Kwaliteit. Bono is ongelofelijk snel en organised met hun service en levering van producten. In mijn ogen bono is een top georganiseerd bedrijf dat ze hun beloftes nakomen/waarmaken. Veel bedrijven moeten BONO als voorbeeld nemen. als het om sterren gaat Ze zijn zelfs meer dan 5 ster waard. TOP.
11 mei 2023

Great delivery time

I would not necessarily believe their claim that if you order before midnight, you'll get it next day. That did not happen. However, I did not have any problems. The package was shipped quite fast and I received in in 2 days. The box was in a good condition so no damage during the transportation. I would recommend buying from them in the future
Antwoord van bono.nl
15 mei 2023
Great to hear that your package was shipped quickly and arrived in good condition. Although it wasn't exactly the next day, we appreciate your understanding. Thanks for the 5 stars and your trust in us for future purchases. Kind regards, Julie
28 aug 2023

Goede webshop

Fijn dat BONO de melatonine van NOW op,voorraad heeft en ook nog in verschillende sterktes. Wat heel goed is is dat de uiterste houdbaarheidsdatum al voor je besteld erbij staat👍Klopt ook met wat er op de geleverde produkten staat. Heel vlot en duidelijk bestelproces en alles snel bezorgd. Top!
3 aug 2023
De korting van 10% was zeer klantvriendelijk . Het assortiment * is nog indien mogelijk verder uit te bereiden. Maar het voornaamste is de kwaliteit van producten of extracten aan voor iedereen toegangkelijke prijs . * natuurmiddellen gebruikt in de Natuurgeneeskunde .
20 okt 2023
Jullie zijn heel erg klantvriendelijk. Ik voelde mij meteen thuis. Je kunt merken dat jullie hart voor de zaak hebben. Het gratis cadeautje vind ik ook een goed idee. Dus al met al, jullie hebben er een nieuwe klant bij. Een hele snelle levering. Hartelijke groet Ina.