Lucardi Juwelier Leiden

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden149 beoordelingen in totaal

21 okt 2023
Zeer goed geholpen door mdw bij aankoop van horloge. Er zat al een korting op het horloge, maar door opmerking van de mdw die mij aanraadde de Lucardi pas te gebruiken nog eens extra korting. Had ooit zo'n pas maar die ben ik kwijt en had die dus ook niet bij me. Kon in de winkel een nieuwe aanmaken op mijn mobiel en kreeg zo toch wat extra korting bovenop de korting die al op het horloge zat. Zeer blij mee. Vroeg om een doosje en kreeg die ook mee. Een simpel doosje dat niet bij dit horloge hoorde en helaas dus ook zonder handleiding bleek bij thuiskomst. Erg jammer. Had anders 5 sterren gegeven. Zeer goed en vriendelijk geholpen verder en een mooi horloge voor een mooie prijs.

27 mei 2023
Er mogen wat meer in de artikelen in de winkel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leiden

23 apr 2024
Er werd begroet toen wij binnenkwamen en het was klantvriendelijk
JL
Joop L.
Leiderdorp
Vriendelijk geholpen
Fijne bediening
Persoonlijke aandacht en tijd
4 feb 2024
Heel vriendelijk geholpen Ik kwam samen met mijn vriendin vanuit Den Haag voor een zilveren koningsschakel, eenmaal binnen heel lief geholpen door een van de medewerkers op dienst. Bij het afrekenen werd mij verteld dat ik nog een extra 10% korting kon krijgen als ik mij aansloot als member, geen spijt van en een hele fijne ervaring gehad!
27 jan 2024
21 okt 2023

Goede en vriendelijke service van mdw en mooi horloge voor een mooie prijs

16 jul 2023
Goed en duidelijk geholpen. Duurde iets langer omdat de medewerker tijdelijk alleen stond. Maar daar moet je als klant vind ik begrip voor hebben. Echter jammer dat er weinig piercings waren.
25 sep 2023

behulpzaam en vriendelijk personeel

service was goed en persoonlijk en personeel was bereidt te helpen met het kiezen van een cadeau. geven goed advies.
26 aug 2023

Goed geholpen maar dure cadeauverpakking

Goed geholpen! Enige nadeel was dat ik niet vroeg om een cadeauverpakking maar die wel werd afgerekend helaas..
31 okt 2023
Goed geholpen met uitzoeken armbandje. Even vragen of je een lucardi member bent voor het afrekenen
AL
Abdel L.
Leiden
Persoonlijke aandacht, medewerkers nemen de tijd en informeren correct
CG
COR G.
Noordwijk
3 sep 2023
Leuk meisje die de tijd nam voor ons en goed heeft geholpen.
9 nov 2023
Persoonlijke aandacht en goed advies.
Good quality , value for money.
19 sep 2023
Snel en vriendelijk geholpen