Lucardi Juwelier Leiden

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden142 beoordelingen in totaal

21 okt 2023
Zeer goed geholpen door mdw bij aankoop van horloge. Er zat al een korting op het horloge, maar door opmerking van de mdw die mij aanraadde de Lucardi pas te gebruiken nog eens extra korting. Had ooit zo'n pas maar die ben ik kwijt en had die dus ook niet bij me. Kon in de winkel een nieuwe aanmaken op mijn mobiel en kreeg zo toch wat extra korting bovenop de korting die al op het horloge zat. Zeer blij mee. Vroeg om een doosje en kreeg die ook mee. Een simpel doosje dat niet bij dit horloge hoorde en helaas dus ook zonder handleiding bleek bij thuiskomst. Erg jammer. Had anders 5 sterren gegeven. Zeer goed en vriendelijk geholpen verder en een mooi horloge voor een mooie prijs.

27 mei 2023
Er mogen wat meer in de artikelen in de winkel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leiden

Mooi horloge gekocht in leiden

Vandaag heb ik in leiden een horloge gekocht. Deze is ter plekke op de juiste maat ingesteld. De medewerkers waren vriendelijk en geduldig. Ze hebben het horloge meerdere keren aangepast tot ik helemaal tevreden was.
23 apr 2024
Er werd begroet toen wij binnenkwamen en het was klantvriendelijk
Vriendelijke verkoopster, snel geholpen.
vriendelijk personeel,goed geholpen
Erg fijn en vriendelijk geholpen
Goede service en meedenkend
13 apr 2024
31 mrt 2024

Perfecte service

Keurig geholpen door de verkoopster en nam de tijd om mij te laten passen. Aangezien ik de armband direct om wilde heeft zij keurig het pakketje verwijderd en de resten met alcohol weg gehaald.
9 mrt 2024
Zelfs op een drukke zaterdag werd er ruim de tijd genomen om ons te helpen👏
Snelle en goede service. Precies de ketting waar ik naar zocht
Behulpzaam en vakkundig personeel.
Persoonlijke aandacht en tijd
Goede service
Fijne hulp, erg vriendelijk!
Ik vind eigenlijk alles goed. Jullie sieraden zijn mooi en van goede kwaliteit. Het personeel is altijd lief. Verzending is altijd snel. Niks te klagen.

Fijne ervaring

Ik kon zonder afspraak gaatjes schieten. De medewerker was deskundig over waar de gaatjes het best gezet konden worden. Was een prettige ervaring.
Uitstekend geholpen en goed geadviseerd.