Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Fijne samenwerking tussen medewerkers. Ondanks de drukte werd ik snel geholpen. Tijdens het afhandelen werd ik voldoende geïnformeerd over de juweliers die ik gekocht had. Ik ben normaal kritisch, maar ik zie geen verbeterpunten. Ik vind alleen dat horloges wel in een mooi bakje moet voordat het beschadigd raakt. Ga vooral zo door! Jullie zijn de diamanten in de winkel. Vanaf vandaag een trouwe klant voor locatie Delft.

20 okt 2023
Wat ik Wel weet is dat ik niet meer hier naar toe ga. Heel jammer hoe ik ben behandeld daar terwijl ik gewoon ben gekomen om wat te kopen (toch gedaan waar ik achter af wel spijt van heb) beide vrouwen die op dat moment aan het werken waren, zo raar deden en scheef aankeken. Dit is niet hoe je iemand hoort te behandelen. Dus voor mij en mijn naasten niet meer. En die 10 euro korting mag je aan iemand anders geven die je wel op een vriendelijke manier kon spreken. Respect en hoe je mij behandelt is voor mij meer van waarde. We zijn allemaal hetzelfde, er is geen verschil tussen kleur en afkomst.Bedankt dames van lucardi(troelstralaan Delft)

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

Ongelooflijk Op alles krijg je 20% korting stond er in de nieuwsbrief van dinsdag 7 februari. De verkoopster weet dit niet en geeft alleen mijn memberkorting van 10% op de ring. Op de oorbellen krijg ik geen korting, zelfs mijn member korting niet. Omdat ik mijn verjaardagsbon van €5,00 korting inleverde had ik daar geen recht op en moest ik blij zijn met de 10% die ze mij op de ring gunde. Toen ik member werd bij jullie kon ik wel korting stapelen. Van de week breng ik de ring en de oorbellen retour.
20 okt 2023

Slechte service.

21 okt 2023

Ik heb de verkeerde lengte ketting ontvangen

Ik heb de juiste lengte ketting aangewezen maar heb een te korte ontvangen van de verkoopster. Natuurlijk zie ik dat thuis pas bij het uitpakken. We wonen in Zeeuws-Vlaanderen dus even ruilen gaat niet. Wel erg jammer, deze zit wat te strak.