Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden315 beoordelingen in totaal

Fijne samenwerking tussen medewerkers. Ondanks de drukte werd ik snel geholpen. Tijdens het afhandelen werd ik voldoende geïnformeerd over de juweliers die ik gekocht had. Ik ben normaal kritisch, maar ik zie geen verbeterpunten. Ik vind alleen dat horloges wel in een mooi bakje moet voordat het beschadigd raakt. Ga vooral zo door! Jullie zijn de diamanten in de winkel. Vanaf vandaag een trouwe klant voor locatie Delft.

20 okt 2023
Wat ik Wel weet is dat ik niet meer hier naar toe ga. Heel jammer hoe ik ben behandeld daar terwijl ik gewoon ben gekomen om wat te kopen (toch gedaan waar ik achter af wel spijt van heb) beide vrouwen die op dat moment aan het werken waren, zo raar deden en scheef aankeken. Dit is niet hoe je iemand hoort te behandelen. Dus voor mij en mijn naasten niet meer. En die 10 euro korting mag je aan iemand anders geven die je wel op een vriendelijke manier kon spreken. Respect en hoe je mij behandelt is voor mij meer van waarde. We zijn allemaal hetzelfde, er is geen verschil tussen kleur en afkomst.Bedankt dames van lucardi(troelstralaan Delft)

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

AB
Wij hadden best een moeilijke opdracht, wat ingraveren betreft. Maar de verkoopster heeft ons perfect geholpen, en wat niet mogelijk was heeft ze ons een goede suggestie aangedragen.
RS
Rob S.
Den Hoorn
1 dag geleden

Prima zaak!

Ik ben hier goed, vriendelijk en geduldig geholpen. Inclusief advies over de lengte van een ketting. Prima zaak met ruime keus in sieraden voor een mooie prijs!
Heel goed geholpen, echt meedenken in wat ik zocht en heel geduldig. De acties online komen niet overeen in de winkel.
werd netjes behandeld. gaven goede uitleg. waren heel vriendelijk
Vriendelijke verkoopster, goed advies

Al jaren lang klant van deze zaak. Goeie vriendelijke medewerkster en fijn geholpen met een nieuwe zilveren ketting!

Al jaren lang klant van deze zaak
Goed geholpen door de dames
Vriendelijke verkoopster
Ben goed geholpen
Prima
nieks
Nvt
Staan mensen met know how en kennis over de produkten .vriendelijk en netjes geholpen altijd bij de afdeling in winkel centum de hove in delft.