Gobelin-tassen.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mrt 2023
Gobelin-tassen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Een handtas met portretten van Frida Kahlo waarmee je voor de dag kunt komen en die ook veel complimenten oogst. Met erg veel opbergruimte door de 3 grote afsluitbare vakken. In het middelste, iets verzonken vak zitten nog een veilige opbergruimte voor bijv. je rijbewijs of bankpas (met een ritsje afsluitbaar) en twee vakken voor bijv. een lippenstift en een pen. Je kunt er veel spullen overzichtelijk in kwijt. Tip: bevestig aan 1 van de grote rits vakken een kleine sleutelhanger. Dan onthoud je beter wat waar inzit.
GG
G.E G.
OISTERWIJK

10 mei 2023
Bezorging was slecht. Aangegeven werd in 1e instantie dat pakket was afgeleverd, echter nooit ontvangen. Na lange tijd zou ik nieuwe bestelling krijgen, zou direct op de bus gedaan worden.Toen bleek dat ze uitverkocht waren. Ik had 1 placemat wel na veel gedoe ontvangen, 2 besteld en nu dus maar 2 andere die er niet bijpassen, besteld en uiteindelijk ook ontvangen. Moest er constant achteraan mailen. Ik had zelf verwacht als goedmaker de 2 nieuwe placemats gratis te krijgen...

Beoordelingen voor Gobelin-tassen.nl

10 mei 2023

Waardeloze Bezorging en slechte communicatie en service

Antwoord van Gobelin-tassen.nl
22 mei 2023
Hoi Joke, Bedankt voor je review. Met jouw bestelling is inderdaad echt van alles verkeerd gegaan. We hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen en uiteraard je geld teruggestort voor de placemat die niet geleverd kon worden. Gelukkig ging het met de andere twee placemats wel goed en hopelijk staan ze mooi op je tafel. Nogmaals excuses voor het ongemak. We doen ons best en toch gaat het soms mis. We lossen het in elk geval altijd zo netjes mogelijk op. Mvg Gerda