Gobelin-tassen.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mrt 2023
Gobelin-tassen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Een handtas met portretten van Frida Kahlo waarmee je voor de dag kunt komen en die ook veel complimenten oogst. Met erg veel opbergruimte door de 3 grote afsluitbare vakken. In het middelste, iets verzonken vak zitten nog een veilige opbergruimte voor bijv. je rijbewijs of bankpas (met een ritsje afsluitbaar) en twee vakken voor bijv. een lippenstift en een pen. Je kunt er veel spullen overzichtelijk in kwijt. Tip: bevestig aan 1 van de grote rits vakken een kleine sleutelhanger. Dan onthoud je beter wat waar inzit.

10 mei 2023
Bezorging was slecht. Aangegeven werd in 1e instantie dat pakket was afgeleverd, echter nooit ontvangen. Na lange tijd zou ik nieuwe bestelling krijgen, zou direct op de bus gedaan worden.Toen bleek dat ze uitverkocht waren. Ik had 1 placemat wel na veel gedoe ontvangen, 2 besteld en nu dus maar 2 andere die er niet bijpassen, besteld en uiteindelijk ook ontvangen. Moest er constant achteraan mailen. Ik had zelf verwacht als goedmaker de 2 nieuwe placemats gratis te krijgen...

Beoordelingen voor Gobelin-tassen.nl

Prima service!

Mijn bestelling werd snel geleverd en was uitstekend verpakt.

De bestelling en ruiling was snel en naar wens

De bestelling en ruiling was snel en prettig afgehandeld en ben ben nu blij met mijn rugtasje
10 feb 2024
Prima, snelle verzending, mooi kussen.
30 dec 2023
Alles is prima. Artikelen zoals afgebeeld en omschreven. Nette prijzen. Op tijd en goed ingepakt verzonden. Dus betrouwbaar, aanrader.
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je producten. Mvg Gerda
Vlugge bezorging en goedkoper dan bolcom
7 mei 2023

Een grote, overzichtelijke handtas!

22 mei 2023
Bedankt voor je mooie review. Goede tip van de sleutelhanger! Heel veel plezier met de mooie tas! Mvg Gerda
CV
Carla V.
Utrecht
30 apr 2023
Heb meer dan 8 jaar geleden mijn eerste (lieveheersbeestjes) tas gekocht en deze heel veel gebruikt voor de batterijen van mijn kleine scootmobiel. De tas is stevig, kan veel gewicht aan en is niet zo gauw vuil. De reden voor aanschaf nieuwe tas(sen) is dat de plastic voering ging scheuren. De prijs is ook heel schappelijk. Was al 2 jaar op zoek en andere tassen waren veel en veel duurder (en niet zo mooi). Door te googelen de website gevonden.
Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met je Robin tas! Mvg Gerda
GK
7 mei 2023

Prachtig product en behulpzame klantenservice

De tas die ik kocht is prachtig. Ik maakte gebruik van gratis verzenden op laatste vrijdag van de maand. Let dan wel op dat je niet per ongeluk je punten laat aftrekken want daardoor liep ik het gratis verzenden mis. Na contact met de klantenservice krijg ik deze kosten vergoed. Moet het nog wel binnenkrijgen maar prima toch?
4 mei 2023

Bijzondere, praktische tassen.

Het zijn prachtige stevige tassen met heel veel opbergruimte. Snel geleverd en voor een mooie prijs. Ik krijg veel positieve reacties wanneer mensen mijn tas zien. Ik draag hem graag bij me!

Prijs en kwaliteit kloppen

Producten van goede kwaliteit en snelle verzending. Ik koop hier al meerdere jaren en heb nog nooit iets terug gestuurd of contact gehad met de klantenservice.
CD
Christine d.
Krimpen aan den Ijssel
3 dec 2023

Weekendtas

Ik vind het een hele ruime weekendtas, mooi afgewerkt. De toilettas pas er ook goed bij, hetzelfde patroon. Kom zeker terug.
Producten zijn goed qua prijs/kwaliteit verhouding Bestellingen worden altijd snel bezorgd. Nog nooit iets teruggestuurd.
WH
Wies H.
Krimpen a/d Ijssel
4 okt 2023
Ik heb een city- bag. Oh zo handig om alles mee te nemen. Draagcomfort ook erg prettig. Sterke, fijne tas.

Prima service

Mijn bestelling werd snel geleverd en was uitstekend verpakt
30 aug 2023
Snelle en correcte verzending van de aangekochte producten.
MF
Marleen F.
OudBeijerland
18 mei 2023
Mooie kussenhoes en supersnelle levering
22 mei 2023
Dank je wel voor je mooie review. Heel veel plezier met de kussenhoes. Matcht goed met de andere kussens! Mvg Gerda
PB
pamela b.
nieuw-dordrecht
21 jul 2023
Hele mooie tassen en supersnel geleverd
3 dec 2023
Hele mooie spullen en snelle levering
DP
Dagmar P.
Oegstgeest,NL

Top service

Snelle levering, alles netjes ingepakt
Antwoord van Gobelin-tassen.nl
Bedankt voor je mooie beoordeling. Hele leuke foto! Veel plezier met de kussenhoes. Mvg Gerda
4 jun 2023
Zeer mooie kwaliteit, snelle levering.
Bedankt voor je mooie beoordeling! Mvg Gerda