PasveerOnline.nl- Logo - Beoordelingen

PasveerOnline.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden93 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2023
PasveerOnline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben blij met de persoonlijke service van Pasveer. Fijn om met echte mensen te maken te hebben. Geen 5 sterren omdat het tasje dat ik bestelde me ietsje tegenvalt omdat ik de twee zijvakken naast de rust eigenlijk niets kwijt kan. Geen brillenkoker bijvoorbeeld. Alleen een papiertje misschien want een paspoort maakt het sluiten van het tasje al lastiger. Mijn fietssleutel geeft al een probleem met sluiten. En als het per ongeluk daardoor niet goed sluit gaapt het tasje open met de pasjes voor het grijpen. Voor losgeld is geen handig plekje. Al met al net niet wat ik hoopte. Ik wilde dit tasje om in de zomer zonder jas-, en broekzakken op pad te kunnen met een telefoon, een zonnebril en plek voor mijn pasjes en sleutel.

Mijn bestelling is aangemeld bij postNL en vervolgens niet gestuurd. Na dagen later zelf contant te hebben opgenomen bleek er iets mis te zijn gegaan, echter mijn kado is daardoor niet op tijd geleverd geworden. Erg jammer.

Beoordelingen voor PasveerOnline.nl

Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je recensie. Wat jammer dat het tasje niet helemaal naar verwachting is. Wij zullen deze recensie meenemen en kijken of we wellicht de omschrijving op de webshop kunnen aanpassen, om te voorkomen dat iemand anders tegen hetzelfde aanloopt. Ondanks het feit dat het tasje tegenvalt, vinden we het erg fijn om te horen dat je wel tevreden bent over onze service en waarderen we het dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten. We hopen dan ook dat we je in de toekomst nog terug mogen zien in een van onze winkels of op de webshop!
Blij met de koffer. Netjes toegestuurd. Snelle service. Leuk dat er blaadje bijzat. Met erop veel plezier van je mooie koffer.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt voor je postieve recensie! Wat fijn om te horen dat je zo blij en tevreden bent met je nieuwe koffer, daar doen wij het voor. Dat je maar vele mooie reizen mag maken met je nieuwe koffer!
Mooi product, zoals op de website weergegeven. Ingepakt met een persoonlijk kaartje. Echt leuk. Snelle levering.
Persoonlijke en snelle levering.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering. Wij wensen je heel veel plezier met je mooie, nieuwe tas en hopen je ooit weer van dienst te mogen zijn!
19 mrt 2024
Leuk en netjes verpakt
20 mrt 2024
Wat fijn om te horen, we maken graag onze klanten blij met onze artikelen. Heel erg bedankt dat je de tijd genomen hebt om een positieve recensie achter te laten. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aankoop!
Snelle levering.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie. Fijn dat je zo tevreden bent over de levering, tevreden klanten maken ons vrolijk. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe tas!
AA
A A.
Almere

Heel klantvriendelijk! Geweldige service!

Heel klantvriendelijk! De klant is bij Pasveer koning. Vriendelijk, snel en correct wordt er met de klant omgegaan. Men denkt in oplossingen, zet de klant op nummer één en komt gemaakte belofte na.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We maken graag onze klanten blij.
10 feb 2024

Super

Snelle verzending, ingepakt zodat je echt n cadeau uitpakt en persoonlijk kaartje erbij. Er zijn toch nog winkels die een stapje extra doen voor de klant, ook online. Top!
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Reviews als deze, zijn de reden waarom wij dit doen. We maken graag onze klanten blij!
Geen idee. Nette en overzichtelijke website. Snel geleverd. En tas was goed verpakt verstuurd en zelfs als cadeau ingepakt. Het was dus ook echt een cadeautje. Top
Antwoord van PasveerOnline.nl
Wat fijn om te horen! We zijn zelf ook dol op kadootjes krijgen, dus daarom pakken we onze artikelen graag in voor onze klanten. Heel veel plezier van je nieuwe tas en heel erg bedankt voor je positieve review!
AB
Angelina B.
Apeldoorn
Mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap erbij
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je positieve review. We zijn gek op kadootjes, dus daarom pakken we graag onze mooie tassen voor onze klanten in!
17 feb 2024
Snelle levering en een leuk bericht erbij
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie, daar doen wij het voor! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met je mooie, nieuwe tas en hopelijk mogen we je nog een keer van dienst zijn!
Ontzettend goede service, snelle levering en zeer vriendelijke benadering.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn zo vriendelijk, omdat we altijd blij zijn om met enthousiaste klanten te mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Fijne webshop

Bestelproces ging prima, vlotte levering. Kortom, ik ben heel tevreden.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Wat fijn om te horen! Veel plezier met je nieuwe aankoop en heel erg bedankt voor je positieve recensie!
Snelle en heldere communicatie en service! heel blij mee
Product super snel ontvangen, vriendelijk contact
Antwoord van PasveerOnline.nl
Bedankt voor je mooie recensie, erg fijn om te horen. We denken graag met onze klanten mee en hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
Persoonlijke aandacht, denken mee.
Antwoord van PasveerOnline.nl
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten en we zijn blij te horen dat we naar tevredenheid hebben geholpen! We denken graag met onze klanten mee en van harte welkom hopelijk bij een volgende keer!
HH
21 jan 2024
Prachtige tassen, snelle levering
Antwoord van PasveerOnline.nl
Heel erg bedankt voor je positieve recensie en veel plezier met je nieuwe aankoop. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!