Moderiemen.nl- Logo - Beoordelingen

Moderiemen.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2023
Moderiemen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De riem was mooi maar toch te klein voor mij en die heb ik gelijk de volgende dag weer terug gestuurd. Wat ik wel vind is dat ik 2x de verzendkosten heb moeten betalen in totaal €4,95+€7,95=€12,90. Ik had verwacht dat ik hem gratis mocht retourneren. Dat was een domper voor mij.
AD
A. d.
Vlissingen

ik probeerde ze te bellen om wat terug te sturen krijg je dit nummer is niet in gebruik. stuur je donderdagochtend een mail met me vraag hoe stuur ik iets retour. Nog steeds geen antwoord.

Beoordelingen voor Moderiemen.nl

AD
A. d.
Vlissingen
11 mei 2024
Mooie riemen, goede info desk, vlot gestuurd, mooi verpakt. Een heel kleine kanttekening: de riemen zouden 4 cm breed zijn maar zijn in werkelijkheid 3,8 cm. Waar ik hoopte dat ze net iets breder zouden zijn, waren ze een tikje smaller.
10 mei 2024
Alles prima. Van bestellen tot en met het ontvangen van de riem van goede kwaliteit. Niks op aan te merken! Het paste door de brievenbus (smalle riem), dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.
13 mei 2024
Deze mensen nemen de telefoon op en staan je netjes te woord. Omdat ik haast had werd mijn bestelling meteen ingepakt en verzonden.
Een mooie riem blij mee
Antwoord van Moderiemen.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling, we hebben inderdaad problemen met ons vaste nummer. Gelukkig hebben we contact met op kunnen nemen en het probleem voor je op kunnen lossen. Dank je wel voor de tip dat ons telefoonnummer buiten gebruik was!
Pakketje is retour gestuurd; ik wacht nog op terugstorting van mijn geld.
Antwoord van Moderiemen.nl
Beste, De retour is inmiddels volgens onze gegevens netjes verwerkt en volledig terugbetaald. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons mailen op klantenservice@moderiemen.nl Met vriendelijke groeten Klantenservice Moderiemen.nl
23 apr 2024
Bij een stuk zijde met korenblauwe bloemen heb ik de perfecte kleur blauwe riem bij jullie kunnen kopen.De rok is voor een bijzondere door mij gelegenheid genaaid.
18 apr 2024
Snelle levering van de juiste riem alleen met de verkeerde lengte
14 apr 2024
veel keuze en snelle levering
2 apr 2024
Service