Moderiemen.nl- Logo - Beoordelingen

Moderiemen.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.703 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
De riem was mooi maar toch te klein voor mij en die heb ik gelijk de volgende dag weer terug gestuurd. Wat ik wel vind is dat ik 2x de verzendkosten heb moeten betalen in totaal €4,95+€7,95=€12,90. Ik had verwacht dat ik hem gratis mocht retourneren. Dat was een domper voor mij.
AD
A. d.
Vlissingen

17 mei 2024
ik probeerde ze te bellen om wat terug te sturen krijg je dit nummer is niet in gebruik. stuur je donderdagochtend een mail met me vraag hoe stuur ik iets retour. Nog steeds geen antwoord.

Beoordelingen voor Moderiemen.nl

AD
A. d.
Vlissingen
9 jun 2024
Toch vrij snel binnen en de kleur komt overeen met de schoenen
19 jun 2024
Mooi product. Eenvoudige manier van bestellen.
MV
Marleen V.
Hoensbroek
24 jun 2024

Mooie riem en snelle levering.
Een mooie riem blij mee
17 jun 2024
Snelle verzending.
RS
23 jun 2024
23 jun 2024
9 jun 2024
11 mei 2024
Mooie riemen, goede info desk, vlot gestuurd, mooi verpakt. Een heel kleine kanttekening: de riemen zouden 4 cm breed zijn maar zijn in werkelijkheid 3,8 cm. Waar ik hoopte dat ze net iets breder zouden zijn, waren ze een tikje smaller.
10 mei 2024
Alles prima. Van bestellen tot en met het ontvangen van de riem van goede kwaliteit. Niks op aan te merken! Het paste door de brievenbus (smalle riem), dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.
13 mei 2024
Deze mensen nemen de telefoon op en staan je netjes te woord. Omdat ik haast had werd mijn bestelling meteen ingepakt en verzonden.
25 mei 2024
20 mei 2024